Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten er det lite brukervennlige leiligheter som  er brukanes til å leie. Kjedelig design, kjedelige farger etc.

Du fortjener nesten ikke hjelp med den holdningen der.

Du sliter ikke økonomisk. Da hadde du ikke hatt råd til å tenke på interiør og design i en leilighet....!? 

Du fremstår mest av alt som en sutrete bortskjemt unge. 

Hvor gammel er du egentlig ?? 

Begynner å lure på om dette er tull. 

Anonymkode: 4e673...f80

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min søster har fått hjelp til gjeldshåndtering der. Hun ble behandlet veldig bra. 

Jeg tror det er S T O R E Forskjelder, -På distrikter..! -Også -Lokalt... -Les: Bydeler !

Bare Meg...

T.S. Hjelp til å selge Bil / "Øke Verdi", Eller leie Telt..? P.M. Meg... (Kødder Ikke) Bra til å hjelpe andre ! 

På "Det jeg "Kan" " ... -(Duhh...) -... (-Plass -til -F l e r e _Sk. -TANKESTREKER -Her -Nå -..?)

(-Kom -med -Forslag -..?)

A.(CAVE:Fnatt) 🗡️

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg trives veldig godt. Og jeg vil oppleve et hjem.

Anonymkode: 0e549...250

Er du norsk ? Synes du skriver merkelig norsk. No offence.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Ild skrev:

Ts; du virker helt blåst! Er dette tull, eller?

Det er ikke rart at arbeidsgiver ikke betaler deg mer, eller at nav ikke hjelper deg.

Du lever over evne, og tar opp økonomiske forpliktelser du ikke klarer å håndtere.

Ta en reality check! Ikke bruk mer penger enn du har. Betal ned lån.

Slutt å bruke penger på alt bortsett fra til livsopphold.

Selg bilen nå.

Slutt å påta deg økonomiske forpliktelser du ikke har råd til (det betyr 0 mer gjeld til deg og 0 mer lagerleie og annet tull) 

får ikke slettet gjelden om jeg selger bilen.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvem har sagt at jeg ikke gjør det. Jeg svarer på alle meninger og anbefalinger!

Ut i fra svarene dine, så er det lett å se det. Jeg er nok ikke den eneste som tenker der. 

Du er ikke villig til å flytte på grunn av utseendet på en leilighet. Jeg har aldri vært borti noen som krever at du skriver under på en utleiekontrakt på 1 år. Det går an å ta en prat med utleier og si du har tatt på deg vann over hodet med den leiligheten og er nødt å flytte. Eventuelt risikere å ikke få referanse fra denne utleieren og la være å betale husleie - ta blir du nok kastet ut ganske raskt. Selvfølgelig er første alternativ det beste. 

Når det er sagt, hent det som står på langeret i morgen og si opp med en gang. Selg bilen i morgen. Ta kontakt med Lånekassen og be om utsettelse og rentefritak. 

Du vet selv hva du kan gjøre for å kutte kostnader.

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fortjener nesten ikke hjelp med den holdningen der.

Du sliter ikke økonomisk. Da hadde du ikke hatt råd til å tenke på interiør og design i en leilighet....!? 

Du fremstår mest av alt som en sutrete bortskjemt unge. 

Hvor gammel er du egentlig ?? 

Begynner å lure på om dette er tull. 

jeg uttrykker at jeg er i pengekrise, og ser om jeg ser løsning for det som kan være redningen til å komme ut av et sånt uføre. Målet er å bli gjeldfri, men  nå er utgiftene større enn inntekten. Dermed mange problemer. 

Skrevet
Akkurat nå, Elán skrev:

Ut i fra svarene dine, så er det lett å se det. Jeg er nok ikke den eneste som tenker der. 

Du er ikke villig til å flytte på grunn av utseendet på en leilighet. Jeg har aldri vært borti noen som krever at du skriver under på en utleiekontrakt på 1 år. Det går an å ta en prat med utleier og si du har tatt på deg vann over hodet med den leiligheten og er nødt å flytte. Eventuelt risikere å ikke få referanse fra denne utleieren og la være å betale husleie - ta blir du nok kastet ut ganske raskt. Selvfølgelig er første alternativ det beste. 

Når det er sagt, hent det som står på langeret i morgen og si opp med en gang. Selg bilen i morgen. Ta kontakt med Lånekassen og be om utsettelse og rentefritak. 

Du vet selv hva du kan gjøre for å kutte kostnader.

Lageret er tømt, og  har ikke betalt denne måneden til det formålet. Men allikevel så skal jeg ut med 23.400 kr før måneden er omme. 

Skrevet

Finnes det forening for dem som er leietakere? forsikring for leietakere?

Skrevet

kjæreste kan føre meg ut av leiligheten, da har jeg en god grunn.

Skrevet

eller det kan føre henne inn hit jeg bor.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lageret er tømt, og  har ikke betalt denne måneden til det formålet. Men allikevel så skal jeg ut med 23.400 kr før måneden er omme. 

Da gjenstår resten. Og som jeg nevnte tidligere, om du selger bilen, kan du betale ut noe av lånet. Det gjør at kostnadene på lånet vil bli mindre, altså du må ut med mindre pr måned til du har betalt det ut. 

• Liker 6
Skrevet

når det gjelder interiør og design så gir jeg ikke leiligheten mer enn terningkast 2, da sier det sier det litt om kvaliteten av leiligheter som finnes på markedet. 

Skrevet
Akkurat nå, Elán skrev:

Da gjenstår resten. Og som jeg nevnte tidligere, om du selger bilen, kan du betale ut noe av lånet. Det gjør at kostnadene på lånet vil bli mindre, altså du må ut med mindre pr måned til du har betalt det ut. 

jeg har forstått månedlig beløp er fast hver måned. Dermed må jeg betale på det i 2, 5 år fremover allikevel. 

Skrevet

når jobb ikke lenger er en glede, da er det noe farlig på ferde. 

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje vel norsk å tenke på. Når man er i krise, så skal man ikke kunne ha interesser. 

HVOR UNG ER DU TS? 

Jeg håper for guds skyld at dette bare er kødd, du eier jo virkelig ikke fornuft i det hele tatt! 

Anonymkode: 47caf...576

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet
8 timer siden, Elán skrev:

Bindingstid på et år er blitt veldig vanlig på leiekontrakter. Det gir mulighet til å teste ut om leietaker er verdt å fortsette med - f.eks. om de betaler i tide, om de lager spetakkel med naboene, osv. Etter et år fornyes ikke kontrakten om man ikke er fornøyd og leietaker må flytte. Så kan man øke husleien og få inn en ny. Det er fullt lov i henhold til husleieloven da et år er minimums tid for kontrakt. Dette ville jeg faktisk gjort selv om jeg måtte leie ut.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

når jobb ikke lenger er en glede, da er det noe farlig på ferde. 

Nei, det er det ikke. Livet består av 95% gråværsdager. 

Anonymkode: 43fc8...abd

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for avsporinger, spekulasjoner, hatefulle utsagn og brukerdebatt.

Edie, adm.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

mat har jeg ikke råd ha i budsjett. 

Men jeg havner lett på 26000 kr med alle lån, husleie og normale utgifter. 

Da har du ikke råd til å bo der du bor. Kort fortalt. 

Anonymkode: d062e...71c

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel halv skatt i desember så da klarer du deg ut desember.

Anonymkode: 51863...493

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...