Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Menchit skrev:

Den aller viktigste grunnen til å bo der man bor er at man har råd til å betale det det koster å bo der.

Grunnen til at man bor i leiligheter man ikke liker er at man kan betale ned gjeld. Det er en veldig god grunn.

Det er din mening, og det må du få lov til å leve i tro på.

Anonymkode: 0e549...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er din mening, og det må du få lov til å leve i tro på.

Hva er du selv villig til å endre på?

Og hvorfor har du utgifter til både kollektiv og bil? 

Skrevet

Du fortjener nesten ikke hjelp. Du svarer de som forsøker å hjelpe deg frekt, og du gidder ikke å gjøre noe for å bedre egen situasjon. Bli voksen.

Anonymkode: c34c0...d30

• Liker 5
Skrevet

Nå vet jeg ikke alderen din, men kollektiv hadde jo vært midt i blinken. Et billig rom, men men med koselig stue feks gjør jo at det føles som et hjem. 

Anonymkode: ed4db...281

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke alderen din, men kollektiv hadde jo vært midt i blinken. Et billig rom, men men med koselig stue feks gjør jo at det føles som et hjem. 

jeg selger bilen, dermed kan jeg få ha egen leilighet som jeg synes er midt i blinken. Jeg trives veldig godt og dermed er jeg lykkelig. Forumtråden ble født fordi jeg trengte å uttrykke mine utfordringer, der banker ikke er villig til å hjelpe, så trengte jeg råd fra folket selv. Og det har jeg fått på mange måter. Jeg har fått veldig mange gode råd i prosessen, der jeg ufattelig takknemlig for.

Jeg har kommet frem til at bil salg er viktig, jeg har byttet mobilabonnement.

Skrevet

Hvor mye er studielånet ditt på og hvor mye er forbrukslån? Jeg har forbrukslån på nesten 400.000. Har utbetalt 38500,- har ett barn. Får det allikevel ikke til å gå rundt. Forferdelig å ha opparbeidet seg et så stort lån.

Anonymkode: fbb5c...660

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg selger bilen, dermed kan jeg få ha egen leilighet som jeg synes er midt i blinken. Jeg trives veldig godt og dermed er jeg lykkelig. Forumtråden ble født fordi jeg trengte å uttrykke mine utfordringer, der banker ikke er villig til å hjelpe, så trengte jeg råd fra folket selv. Og det har jeg fått på mange måter. Jeg har fått veldig mange gode råd i prosessen, der jeg ufattelig takknemlig for.

Jeg har kommet frem til at bil salg er viktig, jeg har byttet mobilabonnement.

Du får beholdt leiligheten her og nå, men i fremtiden, når pengene fra bilsalget er slutt er du jo tilbake der du sluttet? 

• Liker 1
Skrevet

lettere om besvarelsen var ola, 54 år, sjømann

Karianne, arktitekt, 39 år, 8 års ansinnitet.

Trygve, bankøkonom, 61 år.

Dermed blir mange besvarelser med dårlig grunnlag.

Verre om det vil stå John 22 år, arbeidsledig, og bor hos mamma og pappa

Susanne 41 år, arbeidsufør.

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...