AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Hei. Noen med mer erfaring enn meg på ette som vet? Jeg ønsker å kjøpe Apple watch 4 med 4g i gave til noen til jul, og ser alle de store operatørene har ventetid og Apple leverer fra 7. desember. Men nettbutikken proshop.no (som jeg fant via en artikkel om Apple watch hos tek.no, så regner med butikken er ok!) har ifølge siden på lager og kan sende i dag. Noen som vet hvordan det er mulig? Anonymkode: 4bf0f...f86
Sirah Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 De har vel noen igjen som ikke de har solgt ut enda da? 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Men jeg har skjønt det slik at de først nå 7/12 blir gjort tilgjengelig i Norge? Jeg kan ikke mye om dette.. derfor jeg lurer, håper jo bare at det er som du sier da😊 2 minutter siden, Sirah skrev: De har vel noen igjen som ikke de har solgt ut enda da? Anonymkode: 4bf0f...f86
Sirah Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har skjønt det slik at de først nå 7/12 blir gjort tilgjengelig i Norge? Jeg kan ikke mye om dette.. derfor jeg lurer, håper jo bare at det er som du sier da😊 Anonymkode: 4bf0f...f86 Jeg vil tro de fleste butikker har forhåndsbestilt så og så mange Og denne butikken har fremdeles noen igjen som ikke er forhåndssolgt. Om den ikke blir gjort tilgjengelig før 7/12 så sender de den neppe før det. Da er det nok bare en "feil" som gjør at den står som tilgjengelig allerede nå. Send de en mail og hør? Event google om nettbutikken er trygg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Har handlet mange ganger hos proshop, har ikke hatt noen problemer der så langt. Anonymkode: 7c4c8...777 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 2 minutter siden, Sirah skrev: Jeg vil tro de fleste butikker har forhåndsbestilt så og så mange Og denne butikken har fremdeles noen igjen som ikke er forhåndssolgt. Om den ikke blir gjort tilgjengelig før 7/12 så sender de den neppe før det. Da er det nok bare en "feil" som gjør at den står som tilgjengelig allerede nå. Send de en mail og hør? Event google om nettbutikken er trygg. Takk for svar. Har googlet, og de får gode tilbakemeldinger på trustpilot, så jeg tror de er reell. Bare veldig redd for å plutselig kjøpe noe «feil» at det er en ganmel modell eller noe, ettersom jeg skal kjøpe en fellesgave fra hele familien nå. Ser at det er så lang ventetid andre steder, så håper dette stemmer så vi kunne gitt den til jul evt. Men aldri kjøpt noe fra andre nettsider enn type Elkjøp eller Apple før🙈 det er denne hun ønsker seg, står på lager: https://www.proshop.no/Pulsmaaler-og-skritteller/Apple-Watch-Series-4-GPS-Cellular-40mm-Gold-Alu-with-Sand-Pink-Sport-Loop-Band/2681083 Anonymkode: 4bf0f...f86
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har handlet mange ganger hos proshop, har ikke hatt noen problemer der så langt. Anonymkode: 7c4c8...777 Så godt å høre, så du anbefaler å handle der? Aldri hørt om butikken før jeg. Anonymkode: 4bf0f...f86
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 Kan det være produkter som ikke virker i Norge? Anonymkode: 4bf0f...f86
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #9 Skrevet 3. desember 2018 Jeg ville bare bestilt mens den er på lager og deretter sendt mail til proshop og spurt. Gjerne med link til Apples offisielle produktside og spurt om det er samme klokken om du er usikker på det. Du har uannsett angrerett på nettbutikk og kan reversere kjøpet og få pengene igjen sålenge du gjør det innenfor angrefristen. Anonymkode: 5f1f8...2ec 1
Sirah Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har googlet, og de får gode tilbakemeldinger på trustpilot, så jeg tror de er reell. Bare veldig redd for å plutselig kjøpe noe «feil» at det er en ganmel modell eller noe, ettersom jeg skal kjøpe en fellesgave fra hele familien nå. Ser at det er så lang ventetid andre steder, så håper dette stemmer så vi kunne gitt den til jul evt. Men aldri kjøpt noe fra andre nettsider enn type Elkjøp eller Apple før🙈 det er denne hun ønsker seg, står på lager: https://www.proshop.no/Pulsmaaler-og-skritteller/Apple-Watch-Series-4-GPS-Cellular-40mm-Gold-Alu-with-Sand-Pink-Sport-Loop-Band/2681083 Anonymkode: 4bf0f...f86 Jeg ville gjort det samme som AB under 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville bare bestilt mens den er på lager og deretter sendt mail til proshop og spurt. Gjerne med link til Apples offisielle produktside og spurt om det er samme klokken om du er usikker på det. Du har uannsett angrerett på nettbutikk og kan reversere kjøpet og få pengene igjen sålenge du gjør det innenfor angrefristen. Anonymkode: 5f1f8...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville bare bestilt mens den er på lager og deretter sendt mail til proshop og spurt. Gjerne med link til Apples offisielle produktside og spurt om det er samme klokken om du er usikker på det. Du har uannsett angrerett på nettbutikk og kan reversere kjøpet og få pengene igjen sålenge du gjør det innenfor angrefristen. Anonymkode: 5f1f8...2ec 4 minutter siden, Sirah skrev: Jeg ville gjort det samme som AB under Veldig god ide, takk begge to😁 har ikke tenkt på angreretten, aldri brukt den før, men så klart kan jeg gjøre det. Anonymkode: 4bf0f...f86
Sirah Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig god ide, takk begge to😁 har ikke tenkt på angreretten, aldri brukt den før, men så klart kan jeg gjøre det. Anonymkode: 4bf0f...f86 Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #13 Skrevet 3. desember 2018 32 minutter siden, Sirah skrev: Lykke til Takk! Jeg bestilte nå og det står at den vil sendes neste virkedag - altså imorgen, så da får jeg krysse fingrene og se om den kommer. Var ikke klar over at dette var så populært at det hadde venteliste da vi planla det som julegave, var egentlig ikke klar over at det var så nytt😂 så kjekt hvis jeg likevel kan få bestilt den til jul og virkelig overraske. Anonymkode: 4bf0f...f86
Sirah Skrevet 3. desember 2018 #14 Skrevet 3. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg bestilte nå og det står at den vil sendes neste virkedag - altså imorgen, så da får jeg krysse fingrene og se om den kommer. Var ikke klar over at dette var så populært at det hadde venteliste da vi planla det som julegave, var egentlig ikke klar over at det var så nytt😂 så kjekt hvis jeg likevel kan få bestilt den til jul og virkelig overraske. Anonymkode: 4bf0f...f86 Krysser fingrene for at den kommer 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå