Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Hentacruel skrev:

Håper ikke du er så sinofobisk i virkeligheten. 

Det er du som ikke vet hva du snakker om! Du kan følge lovene i Kina så mye du bare vil, men har du fremstått som er kritiker før du reiser inn dit er du bare ikke trygg! Uansett hva du gjør i Kina! Så enkelt er dette. Jeg uttaler meg meget kritisk mot de, ville aldri falt meg inn å reise dit med dagens regime. Det er et regime så hensynløst at du ikke kan forestille deg det en gang, blir feil å si at det er kommunistisk, lenge siden de gikk vekk fra dette. Det er mer et fascistisk regime uten noen skrupler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Hentacruel skrev:

Håper ikke du er så sinofobisk i virkeligheten. 

Jeg har nylig bodd i Kina. Og har reist i det meste av landet gjennom de siste 20 årene, og selv sett og hørt hvordan kineserne har det. 

Det er ikke sinofobisk å være i mot kommunistpartiet. Det er ikke noe som er og har vært større trussel mot det kinesiske folket enn kommunistpartiet. 

Men du kan jo fortelle oss hva som er så bra med kommunistpartiet og myndighetene i Kina. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Det er du som ikke vet hva du snakker om! Du kan følge lovene i Kina så mye du bare vil, men har du fremstått som er kritiker før du reiser inn dit er du bare ikke trygg! Uansett hva du gjør i Kina! Så enkelt er dette. Jeg uttaler meg meget kritisk mot de, ville aldri falt meg inn å reise dit med dagens regime. Det er et regime så hensynløst at du ikke kan forestille deg det en gang, blir feil å si at det er kommunistisk, lenge siden de gikk vekk fra dette. Det er mer et fascistisk regime uten noen skrupler.

Du mangler innsikt i kinesisk rettspraksis. Folk blir ikke straffet i Kina uten å ha brutt loven, men det er ikke alltid de kriminelle forstår eller vil innrømme at de har gjort noe galt. Spesielt når det gjelder sabotasje mot styresmaktene eller forakt mot myndighetene. 

Skrevet
4 minutter siden, Hentacruel skrev:

Du mangler innsikt i kinesisk rettspraksis. Folk blir ikke straffet i Kina uten å ha brutt loven, men det er ikke alltid de kriminelle forstår eller vil innrømme at de har gjort noe galt. Spesielt når det gjelder sabotasje mot styresmaktene eller forakt mot myndighetene. 

Det er ikke noe rettspraksis i Kina din tullball! Makta rår, og de dreper for fote uten noe som helst rettskraftig dom som uansett bare er en skinnprosess uansett. Regimet bestemmer alt, og noe uavhengig rettsapparat finnes ikke. Du er stokk dum om du tror noe annet.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Duftavsommerregn said:

Det er ikke noe rettspraksis i Kina din tullball! Makta rår, og de dreper for fote uten noe som helst rettskraftig dom som uansett bare er en skinnprosess uansett. Regimet bestemmer alt, og noe uavhengig rettsapparat finnes ikke. Du er stokk dum om du tror noe annet.

Hvorfor lar du deg lure av sånne konspirasjonsteorier?

Skrevet
2 minutter siden, Hentacruel skrev:

Hvorfor lar du deg lure av sånne konspirasjonsteorier?

Fordi dette er sannheten din løgner! Det er du som  ikke har fattet noe som helst av dette, fordi du er en ignorant. Ikke noen diktaturer følger har noen form av rettspraksis i seg, det handler om makt og ikke noe annet. Staten går foran enkeltindividet som kan ofres uansett. Kina er ondskapen selv, og det er vel bare Nord Korea som her hakket verre.

• Liker 2
Skrevet
On 12/8/2018 at 9:57 PM, Duftavsommerregn said:

Fordi dette er sannheten din løgner! Det er du som  ikke har fattet noe som helst av dette, fordi du er en ignorant. Ikke noen diktaturer følger har noen form av rettspraksis i seg, det handler om makt og ikke noe annet. Staten går foran enkeltindividet som kan ofres uansett. Kina er ondskapen selv, og det er vel bare Nord Korea som her hakket verre.

Du kan lære mye om de to landene hvis du legger fra deg de sino-og-koyrofobiske holdningene dine. Kina har en mye lenger historisk tradisjon for både rettsvern og rettspraksis enn det vi har i Norge eller noen av de nordiske landene. 

Skrevet
4 timer siden, Opplyst skrev:

Hva med myndigheter som pisser deg i trynet?

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, men du sørger vel for at jeg blir opplyst?🙂

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...