Gå til innhold

Rar oppførsel av kollegaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest_*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har bestemt seg for at noe skal ha skjer og dømmer deg uten å spørre deg hva som skjedde. Story of my life! Jeg prøvde mange runder med å få fortelle hva som faktisk har skjedd, kan love deg at det ikke hjelper. Det beste er å ignorere de med dette her, ta en kommentar ut av det blå rundt temaet - uten å egentlig gi noen forklaring. 

Opplevde noe lignende på jobb, alle trodde noe om meg fordi én person satte ut rykter. Denne personen var tidligere en nær venn av meg, men de siste 5 månedene hadde vi ikke hatt noe med hverandre å gjøre. Jeg visste så klart hvor ting kom fra da jeg i blant ble konfrontert av et par stykker på en stygg måte. Jeg hang henne aldri ut på noen måte, jeg brukte ikke tid på å forsvare meg. Jeg unngikk de en periode helt til en tilfeldig dag så sier jeg til en person at "om du hører noe fra den jenta om meg, så må du bare vite at vi har ikke hatt kontakt på 6 måneder." Da kom det frem hva som hadde blitt sagt om meg og dette reddet mitt vennskap til 3 stykker på jobben som faktisk da sa sannheten rundt alt. Resten av kollegaene sluttet jeg bare å bry meg om. 

Så med hjelp av en setning uten flere forklaringer så ordnet det seg for meg. 

Har hatt dette innenfor familiesituasjoner også at en person som alle trodde at jeg likte og stolte på, gikk å sa mye løgner om meg. De som spurte meg hva som egentlig har skjedd har fått svar, resten har fått tro hva de vil i 4 år. Det har faktisk ført til at jeg ikke har hatt kontakt med enkelte i 4 år. Da jeg tok kontakt etter 2 år med drott frem og tilbake pga rykter så ville de ikke høre på meg. Da de selv får erfare usannheter, rykter og løgner fra vedkommende så kom de skolene tilbake.

Anonymkode: 07b57...924

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...