AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg begynte på fulltidsstudier i høst, men har ikke klart det. Har vært en del psykiske greier hos meg, også har jeg ikke fått lest, eller møtt opp på noen eksamener. Det ble for mye. Men jeg vil gjerne ta et lite fag eller noe nå i vår.. For å ha noe å gjøre og fortsette som student. Jeg lurer på om det er noen muligheter for dette? Jeg vet jeg kan ta kontakt med studieveileder og slikt, men jeg er litt redd for å gjøre det. Så vil gjerne høre om noen har gjort noe lignende. Anonymkode: 83174...0da
BlackCloud Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 (endret) Tilleggsfag = enkeltemne? Endret 3. desember 2018 av BlackCloud
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 39bd4...db2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 39bd4...db2 Enkeltemne, eller er tilleggsfag noe annet? Anonymkode: 067d6...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå