Gelica Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Datteren min elsker jul i svingen og hun ser den på NRK sine sider hver jul uansett hvilken julekalender som er på TV. Dette året er episodene på NRK ikke tilgjengelig. Noen som vet om andre steder jeg kan finne episodene? Om ikke så går den vel å få kjøpt?-
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 De har den på platekompaniet og obs. og cdon. Anonymkode: 0d743...1cf
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Du får kjøpt den på platekompaniet.no CDON.com. Det står på NRK, at jul i svingen ikke blir lagt ut for streaming i år. Sjekka selv på fredagen. Anonymkode: 71411...bda
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Det ble sagt i fjor, at det var aller siste gang Jul i Svingen ble vist på NRK, og at rettighetene var løpt ut. Så den kommer neppe tilbake på NRK nett-tv?https://www.nrk.no/informasjon/julekalendere-pa-nrk-jula-2017-1.13815345 Anonymkode: afbaa...b60
Gelica Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2018 Tusen takk for svar 🙂 Da skal jeg få kjøpt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå