AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har uren hud på nese og hake og er 25 år (hvis det har noe å si). På nesa har jeg sånne svarte, små prikker. Får noen små kviser i panna av og til, men de er ikke plagsomme egentlig. På haka får jeg noen svarte, små prikker, og noen kviser fra tid til annen. Jeg prøver å la være å poppe kviser før de er klare for det, men noen ganger hender det at jeg prøver å poppe dem litt for tidlig (men det er sjeldent). Likevel ender jeg opp med røde områder der kvisene har vært, så det ser ut som om jeg fortsatt har kvise, men det er ikke noe igjen. Det er bare huden som har blitt rød akkurat der kvisa har vært. Hvordan kan man unngå det? Det kan ta flere måneder før det røde området blir gradvis borte. I tillegg lurer jeg på hva slags hudpleie som kan hjelpe mot dette? Jeg har vurdert noe av hudpleieserien fra Cosmica, kan det hjelpe? Per dags dato bruker jeg Garnier Micellar Cleansing Water for å fjerne sminke, Garnier Skin Active Soft ansiktskrem og noen ganger Nivea Essentials Soothing Cleansing Mousse. Hender jeg bruker Garnier Pure Active 3in1 skrubb. Jeg bruker ikke mye sminke, noen ganger et tynt lag foundation for å dempe rødhet i ansiktet, concealer på kviser innimellom og noe mascara. Håper noen kan hjelpe meg! Anonymkode: 0ce36...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå