Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i lang tid no gått og sett etter ei jeans bukse som passar meg. Det var ei Fornarina bukse eg hadde sett meg ut...men sjøl om eg ikkje har ei kjemperumpe så synes eg at rumpa såg forferdelig stor ut i slike små jeans! Og at nokon modellar nærmast såg ut som treningsbukser..

Sidan eg har vore storfornøygd med Lee Leola til no, så kjøpte meg den nyaste modellen. Er det nokon som har erfaring med at desse buksene går mykje ut? Den eg har hatt har holdt formen kjempebra, men den eg kjøpte idag var litt anleis i stoffet, litt tynnare...

Men kom til å tenka på Diesel bukser...er det nokon av dieselbuksene som er som lee leola? Passar litt større rumper? Har høyrt om Rame, korleis er denne?

Jeans er utrulig vanskelig å bli fornøyd med!!! :evil:

Litt frustrert, eg...

Korleis kropp har du og kva er favorittbuksa di?

Videoannonse
Annonse
Gjest Coral
Skrevet

Å finne jeans som passer og man liker er ikke så lett nei!

Selv liker jeg Lee Leola godt, selv om de kan vie seg litt ut da. Men fin fasong, og behagelig å gå med syns jeg. Er det den nyeste modellen (med røde sømmer?) du har kjøpt, eller er det en annen ny modell fra Lee? Prøvde den med røde sømmer nylig (min søster hadde kjøpt den og jeg prøvde hennes, ikke kjøpt selv). Glemte å spørre henne hva modellen het.. Men likte den godt. Kunne tenkt meg en sånn. :wink:

Ellers har jeg noen bukser fra Diesel (bla Rame som du nevner - liker den men kanskje litt smal i bena) som jeg bruker mye. Og buksene fra Vila er også veldig ok (og billige!), selv om de også kan vie seg litt ut.

Skrevet

Så dei kan via seg ut litt...Ser slik ut på stoffet at den ikkje heldt seg så godt som det stoffet eg har i den andre som eg kjøpte for nokon år sidan.

Nei ikkje den med raude sømmar eg har kjøpt, denne har brune og blå saumar på lommene og lommeforet inni buksa er grønt.

Oppdaga også nettopp at det har ein tendens til å bli ein slags bulk over lommene ved bukselinningen. Som om feittet tyt ut!! Huttemegtu! Har eg ikkje opplevd med andre bukser før...Men buksa er grei ellers..

Blir gal av jeans!! Men takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...