Miori Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Kan jeg ha et slør som ikke dekker hele slepet på kjolen min??? Det er ca 20 cm som ikke blir dekket. Slepet har en bueavslutning, mens sløret går "rett over". Greit å vite hva andre mener også.... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Det går kjempefint. Hvis sløret er enkelt og ikke har detaljer, så synest kjolen igjennom alikevel. Fint med sånne enkle slør. Hvor fikk du tak i et sånt slør? Var det rimelig? Eller dyrt? Har lyst på et selv, men det haster ikke, må bli fridd til først
Gjest enda en gjest Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Somaras har buede slør så langt du vil ha det. 300 kroner meteren ferdig sydd på kam. Ser ut som alle er buede der. Eller du får det vel som du vil Hun syr dem selv. http://somaras.no Men du blir sikkert kjempefin.
Pandore Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Jeg fikk slør fra Somaras i dag, og er veldig fornøyd. Det er i tyll og 1.50 langt....
Miori Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2005 Sløret mitt er fra Somaras;) Og er kjempe fornøyd med det! Det er på 2,5 meter, men slepet på kjolen er litt lengre! Har prøvd nå, og det blir utrolig fint!!!! har en del detaljer på slepet og de kom veldig godt frem nå:=)
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har bestilt tynt sjal hos Somaras og venter spent! Føler meg så naken med bare skuldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå