AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Del Skrevet 3. desember 2018 For 5 år siden mistet jeg mitt søsken i selvmord. Fortsatt drømmer jeg ekstremt livaktige drømmer om vedkommende. Ofte våkner jeg forvirret, for i drømmen er h*n levende. Drømmene blir på en måte både fine men også litt slitsomme å forholde seg til. Flere som har det sånn ? Er dette normalt ? Anonymkode: 1c74c...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Del Skrevet 3. desember 2018 Håper å høre fra andre i samme situasjon. Anonymkode: 1c74c...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 3. desember 2018 #3 Del Skrevet 3. desember 2018 Jeg drømte en del om min avdøde far. Det sluttet etterhvert. Jeg leste en gang at når man drømmer om avdøde kjære så burde man lytte litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Del Skrevet 3. desember 2018 Ja. Opplever det vertfall selv. Anonymkode: 6a42e...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Del Skrevet 3. desember 2018 Mistet min bror i en ulykke for 6 år siden, jeg drømmer (dessverre og heldigvis) ikke så mye om han lenger, men når jeg drømmer om han så våkner jeg med en utrolig stor sorgfølelse! De få gangene jeg har fine drømmer om han så er det selvfølgelig veldig koselig og godt. Tror ikke det er noe som er ''normalt'' i slike situasjoner. Anonymkode: c2e30...89c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Del Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mistet min bror i en ulykke for 6 år siden, jeg drømmer (dessverre og heldigvis) ikke så mye om han lenger, men når jeg drømmer om han så våkner jeg med en utrolig stor sorgfølelse! De få gangene jeg har fine drømmer om han så er det selvfølgelig veldig koselig og godt. Tror ikke det er noe som er ''normalt'' i slike situasjoner. Anonymkode: c2e30...89c Mente selvfølgelig at jeg ikke tror det er noe som er unormalt i slike situasjoner! Anonymkode: c2e30...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2018 #7 Del Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For 5 år siden mistet jeg mitt søsken i selvmord. Fortsatt drømmer jeg ekstremt livaktige drømmer om vedkommende. Ofte våkner jeg forvirret, for i drømmen er h*n levende. Drømmene blir på en måte både fine men også litt slitsomme å forholde seg til. Flere som har det sånn ? Er dette normalt ? Anonymkode: 1c74c...7d3 Det er i hvert fall ikke unormalt. Sorg og sorgreaksjoner er individuelle og like ulike som det finnes mennesker. Siden hen døde i selvmord, og om du er under ca 35 kan du kontakte Unge LEVE. De arrangerer hvert år på vårparten en samling for ungdom som har mistet en nær i selvmord. Der får du treffe andre i samme situasjon og få svar på mye du lurer på som pårørende. De har også aktiviteter og treff rundt om i landet. Er du over har Leve også treff for voksne. Sjekk leve.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #8 Del Skrevet 3. desember 2018 Det er helt normalt! Søskenet vil jo alltid være der i underbevisstheten din, og det er ikke rart at man drømmer om de. Mange sier at det er deres måte å "si hei" fra den andre siden, eller at de da har en beskjed til deg. Realisten meg tenker at det er underbevisstheten som vil fortelle noe, men tanken på at det er "de" er jo veldig fin. Anonymkode: 4815e...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #9 Del Skrevet 3. desember 2018 Helt normalt. Anonymkode: e01a0...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herix Skrevet 5. desember 2018 #10 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg føler helt likt som deg om min bestevenninne som døde for 2 år siden. Drømmer ofte om henne, og når jeg våkner mister jeg henne på nytt fordi hun er så levende i drømmen og forsikrer meg om at hun ikke døde allikevel. Vi gjør så mye gøy og prater masse i drømmene, og det virker så veldig ekte. Ja det er slitsomt å måtte akseptere at hun er død igjen på morgenen, da jeg ofte våkner forvirret over hva som er ekte og ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvie Skrevet 5. desember 2018 #11 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg drømmer fortsatt om bestemoren min innimellom, selv om hun døde for mange år siden. Blir alltid litt trist når jeg våkner og kommer på at hun ikke lever lenger. Tror det er normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Del Skrevet 26. desember 2018 På 3.12.2018 den 13.45, AnonymBruker skrev: Mistet min bror i en ulykke for 6 år siden, jeg drømmer (dessverre og heldigvis) ikke så mye om han lenger, men når jeg drømmer om han så våkner jeg med en utrolig stor sorgfølelse! De få gangene jeg har fine drømmer om han så er det selvfølgelig veldig koselig og godt. Tror ikke det er noe som er ''normalt'' i slike situasjoner. Anonymkode: c2e30...89c Sånn har jeg det også Anonymkode: 52dc8...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå