Gå til innhold

Nye funksjonen på iphoneX som skjuler varsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har iphone gjort det enda lettere å skjule hva som skjer på en smart tlf.🙁 man må sette ansiktet sitt forran skjermen for at varsler skal vises. (Hvem avsender er) kjæresten min har tatt ibruk denne funksjonen nå som han har kjøpt seg ny tlf, og kjenner det blir et uromoment i forholdet. Jeg har slått det av på min. Overreagerer jeg?

Anonymkode: 04e52...1a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skjulte varsler, og jeg har ingenting å skjule. Det er vel normalt å beskytte sin egen smart-telefon, den inneholder svært mye som ikke kan komme på avveie. Er det noe annet han gjør som får deg til å tvile på han? 

Skrevet

Default er jo at den er skjult? Hvorfor stoler du så lite på kjæresten din?

Anonymkode: c6e72...32c

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg på samsungen min, en gammel samsung, ikke at den må se trynet mitt, men at varsler er skjulte. Alt unntatt sms, det er fordi jeg orker ikke å se de tallene og utropstegnene på alle mulige greier, hele tiden være på, sjekke, oppdatere. Det er stress. Jeg er i forhold og jeg er ikke utro.

Kanskje samme gjelder typen din?

Anonymkode: 2ff31...819

• Liker 1
Skrevet

Det må være trist å stole så lite på kjæresten sin. 

Anonymkode: 746b4...e1d

Skrevet
44 minutter siden, AmPo said:

Jeg har skjulte varsler, og jeg har ingenting å skjule. Det er vel normalt å beskytte sin egen smart-telefon, den inneholder svært mye som ikke kan komme på avveie. Er det noe annet han gjør som får deg til å tvile på han? 

Har lagt merke til at han ofte venter til jeg har gått bort, eller han har gått unna, med å åpne mobilen når det har tikket inn meldinger og snaps🙁 men vi har det utrolig bra ellers sammen, så vet ikke hva jeg skal tro.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må være trist å stole så lite på kjæresten sin. 

Veldig trist, faktisk. Og utrolig vondt. Jeg har blitt brent så veldig 2 ganger før, og forventer at det samme skal skje igjen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at han ofte venter til jeg har gått bort, eller han har gått unna, med å åpne mobilen når det har tikket inn meldinger og snaps🙁 men vi har det utrolig bra ellers sammen, så vet ikke hva jeg skal tro.

Ja, tenker du at han holder noe eller noen skjult for deg? Gjeld eller elskerinner? Har du pratet med han om uroen din? 

Skrevet

Jeg har iPhone X, og oppsettet er skjulte varsler. Jeg har prøvd å endre det, men uten hell.

Anonymkode: 40aef...7c6

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig trist, faktisk. Og utrolig vondt. Jeg har blitt brent så veldig 2 ganger før, og forventer at det samme skal skje igjen.

Jeg håper at det ikke er med samme fyren. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg håper at det ikke er med samme fyren. 

Nei, ikke samme fyr😊 derfor er det så trist og vondt at min usikkerhet går utover han her, og mine følelser for han. Jeg er så redd for å bli brent igjen. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har dempet nesten alle varslinger på min telefon for å bli mer effektiv på jobb, og generelt dempe telefonaktivitet.

Min kjæreste og mine barn setter pris på at jeg venter med å sjekke telefonen til de går eller vi er ferdige med samtalen, de ser at de får mer oppmerksomhet fra meg nå.

Tenk på telefonen som en postkasse. At varslene er dempet har samme funksjon som at brevene i postkassen kommer i konvolutt. Brevet er ment til mottaker og bare mottaker.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han aldri åpner foran deg, eller bevist snur seg bort når du kommer eller kikker bort på ham, så hadde jeg spurt ham hva som er så hemmelig.

Eksen min skjulte telefonen og nettbrettet sitt noe ekstremt, tilslutt viste det seg at han var mega utro. 

Det er forskjell på å sjekke varsler når man er litt for seg selv, og det å bevisst aldri risikere at partner ser noe, man merker det på stemningen. Er han avslappet? Blir han stresset? Skjuler han noe? 

Skjønner du?

Anonymkode: 2ff31...819

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En annen grunn til at han venter til du har gått bort er at han kanskje prioriterer deg. Ved å se på telefonen mister man fokus fra den man er sammen med, og dermed får kan telefonen forstyrre i forholdet. Kanskje han har oppdaget dette, og derfor bestemt seg for å ikke se på telefonen når han er med deg.

Det beste er nok om du snakker med ham om usikkerheten din.

Anonymkode: 17bca...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...