Gå til innhold

Dempe min sexlyst, vil vibrator hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det sånn at sambo har mye mindre lyst enn meg. For han holder det en gang i uka men jeg vil gjerne ha hver dag eller hvertfall 3-4 ganger. Jeg skjønner at jeg må gjøre noe med sexlysten min fordi det blir for slitsomt for han!

Jeg vil ikke mase på han men er sååå kåt hele tida! Nå vurderer jeg å skaffe meg vibrator som jeg kan bruke alene noen ganger pr uke for å gå ut frustrasjon og spenning. Slik at det ikke blir så mye mas for han.

Men vil det hjelpe? Kommer det til roe meg ned eller vil det gi meg bare enda mer lyst? Håper noen kan hjelpe.. ønsker seriøse svar.

Vi er i 40 åra, vært sammen i 21 år.

Anonymkode: 7713f...f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det sånn at sambo har mye mindre lyst enn meg. For han holder det en gang i uka men jeg vil gjerne ha hver dag eller hvertfall 3-4 ganger. Jeg skjønner at jeg må gjøre noe med sexlysten min fordi det blir for slitsomt for han!

Jeg vil ikke mase på han men er sååå kåt hele tida! Nå vurderer jeg å skaffe meg vibrator som jeg kan bruke alene noen ganger pr uke for å gå ut frustrasjon og spenning. Slik at det ikke blir så mye mas for han.

Men vil det hjelpe? Kommer det til roe meg ned eller vil det gi meg bare enda mer lyst? Håper noen kan hjelpe.. ønsker seriøse svar.

Vi er i 40 åra, vært sammen i 21 år.

kanskje dere må tenne hverandre så dere kommer på likt nivå

Skrevet

Om du blir fornøyd med å onanere så er jo det bra, det finner du jo ut av. Onanerer du ikke uten noe leker? 

Det kan også slå ut andre veien, at du får mer sexlyst. Men å gå seg selv orgasmer er jo aldri feil. 

Anonymkode: 22462...bd4

Skrevet
33 minutter siden, Master1 skrev:

Vi har hatt mange samtaler om dette. Han har bare ikke like mye lyst som meg. Det må jeg bare respektere.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du blir fornøyd med å onanere så er jo det bra, det finner du jo ut av. Onanerer du ikke uten noe leker? 

Det kan også slå ut andre veien, at du får mer sexlyst. Men å gå seg selv orgasmer er jo aldri feil. 

Anonymkode: 22462...bd4

Det er jo dette jeg er bekymret for. At lysten skal bli enda større. Men det er jo verdt et forsøk...

Skrevet

Holdt det ikke med en gang: 

Anonymkode: 54ed5...caa

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo dette jeg er bekymret for. At lysten skal bli enda større. Men det er jo verdt et forsøk...

Der har du svaret ditt. :)

Det skader ikke å forsøke men hvis det ikke virker og du bare blir kåtere får du grave ned vibratoren i hagen. ;)

Skrevet

Det er da vel deilig å være kåt

syns nå jeg

Skrevet

Seksuell frustrasjon løses med å øke mengde oxytocin. Han kan be legen om nesespray. 

Anonymkode: 8271b...8ba

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt mange samtaler om dette. Han har bare ikke like mye lyst som meg. Det må jeg bare respektere.

Høres kanskje dumt ut forslaget mitt,men bruk vibrator noen dager pr uke og fsntsser om den dagen i uka du skal ha sex med mannen,tror det vil hjelpe deg..

Anonymkode: 52077...5a8

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at jo mer man onanerer jo mer sexlyst får man. 

Anonymkode: bed3a...805

Skrevet

Ja! Gå for vibrator :) 

Anonymkode: 70ff0...5c6

Skrevet

Vi skulle ha byttet partnere du og jeg, da vi begge "sliter" med det samme:humpe:

Anonymkode: afa85...f17

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke gått for vibrator, bruk heller fingre elle rnoe som ikke vibrerer. Vibrasjon over tid gjør klitorisen nummen har jeg hørt 

Anonymkode: f0fb8...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...