AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Vi skal snart ha dåp for lillebror, og storesøster på 3 er en skikkelig pyntefrøken. Så jeg vil gjerne kjøpe en nydelig kjole til henne som er minst på linje med dåpskjolen (som er min mors omsydde brudekjole og veldig fin). Men etter å ha Google litt så finner jeg liksom ikke noe? Helst hvit/elfenben og ganske sid, med broderier eller tyllskjørt. Kan også være rosa og hvit. Altså samme kjole. Noen som vet hvor det er å få tak i? Anonymkode: 60a1d...ed5
Nerine_ Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Ta en tur i butikker som selger brudekjoler og kjoler til brudepiker. Nen altså, det er en dåp. Hvorfor legge så mye penger i en kjole som blir brukt den ene dagen? 1
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Accessorize har slike barnekjoler!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Monsoon Children har mye fint! Ikke så dyrt heller Anonymkode: b4f16...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 På 3.12.2018 den 17.41, Nerine_ skrev: Ta en tur i butikker som selger brudekjoler og kjoler til brudepiker. Nen altså, det er en dåp. Hvorfor legge så mye penger i en kjole som blir brukt den ene dagen? Den kan helt sikkert brukes mer enn èn gang. Anonymkode: 13e32...090
Nerine_ Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kan helt sikkert brukes mer enn èn gang. Anonymkode: 13e32...090 Avhenger av om det dukker opp en anledning til, så lenge kjolen passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå