Gå til innhold

Samlivsbrudd -kan du bidra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal skrive fordypningsoppgave i forbindelse med siste året på sosionomstudiet.

Skal du bruke forumet til å skrive oppgave må du først kontakte Hege eller Gry for godkjenning. Se mer i våre regler

Liv - Moderator

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Fint om du kan si litt om avgrensningene i oppgaven. Snakker vi her om "vanlige" brudd der begge foreldre er relativt oppegående mennesker, eller er brudd som skyldes at den ene er psykisk syk/rusmisbruker/voldelig etc også relevant?

Skrevet

Når du skal lage spørsmål til undersøkelsen din, er det lur å lese seg inn på noe empirisk forskning om samlivsbrudd først. Her er Kari Moxnes (NTNU) et kjempebra tips. Søk i BIBSYS eller NORART, så får du opp en masse treff på henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kari Moxnes har sikkert en del gode poeng i sine rapporter, men det er liten tvil om at hun også har en del konklusjoner som en del miljøer setter spørsmålstegn ved.

En omdiskutert person med litt variabel støtte om en ikke tilhører kjernen som klarer å tilpasse konklusjonene til de tradisjonelle standpunktene.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei!

Jeg skal skrive fordypningsoppgave i forbindelse med siste året på sosionomstudiet.

Skal du bruke forumet til å skrive oppgave må du først kontakte Hege eller Gry for godkjenning. Se mer i våre regler

Liv -  Moderator

Liv!

Jeg ønsker jo bare å komme i kontakt med mennesker som har denne erfaringen. Skal etterpå ikke brruke forummet deres til oppgaven.

Er ikke forumet laget for å komme i kontakt med andre mennesker som har ulike erfaringer som en kan dele meg hverandre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...