AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg opplever det både på bibliotekene på skolen og i byen, det er aldri lengre stille. Alltid noen som skal prate og le høylytt og jeg kjenner jeg studiemessig presterer dårligere av all støyen. Flere? Synes det var mye mer stille før i tiden. Anonymkode: 8bb96...353 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Hvorfor ikke låne bøkene og ta de med hjem? Og lese i stillhet der? Her har innvandrerne invadert biblioteket. Umulig å få ørens lyd der. Anonymkode: eb88c...e09 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Det er jo derfor man har lesesaler. Anonymkode: ac30e...6b3 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Det er veldig sant det. Bibliotekene har vært nødt til å forandre seg og mange bibliotek går for åpne løsninger. Noe som kan være positivt, men samtidig ser jeg mange problemer med det. Spesielt på bibliotek hvor folk jobber med studier og annet. På mitt studiested er det ikke et stille sted og det blir mye bråk. Noe som kan være veldig forstyrrende og jeg synes det blir for enkelte å si at folk bare skal dra hjem og lese der. Jeg liker for eksempel ikke å bare sitte hjemme og lese og da blir det litt dumt siden vi ikke har lesesaler heller. Så jeg synes at det burde være områder hvor det var litt mer stille på bibliotek. Anonymkode: 9f231...04e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå