Gå til innhold

Bedre sex når vi prøver å få barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sexen vår har alltid vært hyppig og bra, men når vi nå er i gang med å prøve virker det som at hun har sluppet alt av hemninger. Lager mer lyd, tar kontrollen mer, kommer fortere og kraftigere, er minst like spontan som da vi var nyforelska, egentlig alt som er bra har det vært mer av. Er dette en vanlig erfaring?

Misforstå meg rett, jeg synes bare det er morsomt og sexy. Bare nysgjerrighet 😎

Anonymkode: b2968...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres jo kjempe bra ut,det at hun slipper all hemninger er jo flått,det tyder på at hun er trygg på deg,og det kommer jo deg til gode. Nøkkelen er trygghet og at dere stoler på værandre.Ja dette kan sikker forsterke seg ettervært, ved at en blir tryggere på værandre, og begge er innstilt på å gi .

Gjest fitteslikker
Skrevet

Ja!
Når en kvinne mentalt har bestemt seg for å bli gravid, går hun hundre og ti prosent inn for det.   
Du skriver: «hun lager mere lyd, kommer raskere, og får kraftigere orgasmer. 
Lyden, og annen hengivenhet er «lokkemiddelet» for at du skal produsere så mange som mulig kvikke og raske sædceller. Raskere og kraftigere orgasmer er også et triks for å øke sjansen for befrukting. Som vi alle vet, pumper orgasmen hos oss gutta utover, hos kvinner innover. 
Muskelsammentrekkrige i skjeden liksom «trekker» spermiene opp. 
Så ja, kvinner blir kåtere når de vil produsere barn.           

Skrevet

Har hun gått på hormonell prevensjon tidligere? 

Jeg kuttet ut hormonell prevensjon av andre årsaker, og hadde over hodet ikke noe graviditetsønske - men fikk likevel et flere dimensjoner bedre sexliv. Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt, alt ble bedre uten de hersens hormonene. Jeg ble mer følsom, fikk mye høyere sexlyst, fikk raskere orgasme og ble mye kåtere når jeg var kåt (noe som også var oftere enn før). Et helt annet liv, med andre ord. Spurte samboer om han ville kutte kondomer og at jeg skulle gå tilbake til hormoner, svaret var et rungende og klinkende klart NEI :fnise:

Det kan være en sammenheng, er ikke sikkert det har med selve prøvingen å gjøre :) Kan selvsagt være det også, dette var bare et forslag til forklaring!

Anonymkode: ab417...a65

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...