AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg hadde samleie torsdag formiddag og fikk kjempe vondt i magen i går (søndag) ettermiddag, tok en test som viste at jeg hadde EL. Kan man bli gravid av samleie så mange dager før EL? Jeg vet at bare en test kan gi resultatet, jeg bare lurer på sannsynligheten? 😊 Anonymkode: 860bb...31e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Vi hadde sex søndagskveld og el mellom tirsdagkveld og onsdagsmorgen. Fertilitetslegen sa det var veldig god timing Anonymkode: 6e7c0...a38
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Ja, det kan du. Sædcellene kan leve opptil 5 døgn i livmoren/egglederne hvor de venter på egget. Så det er absolutt en mulighet. Anonymkode: ac850...d3e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Ja, det kan du. Men EL-test blir positiv et døgn før EL, så det kan være snakk om opp til 4 dager (torsdag - mandag), noe som innebærer at det i såfall er snakk om veldig robuste sædceller. Men absolutt ikke umulig eller usannsynlig at dere har truffet likevel altså. Anonymkode: 9e4d1...39a 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Da jeg ble gravid hadde vi sex fredag kveld, positiv EL-test søndag kveld og negativ igjen mandag kveld. Anonymkode: 54fd2...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå