AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 God kveld. Eller nå har det vel strengt tatt blitt morgen. Elendig døgnrytme Jeg har aldri blitt spådd før i hele mitt liv. Har alltid tenkt at jeg ikke tror på sånt, men nå har jeg blitt mer åpen. Har begynt å tenke at kanskje tid bare er en illusjon hjernen vår har skapt for å sortere hendelser i en rett linje. Men enkelte klarer å bryte litt ut av den illusjonen og få et glimt av hendelser jeg ikke har opplevd enda. Jeg vet ikke jeg. Har funnet ut at jeg vet absolutt nada om hva universet egentlig er for noe og hvordan verden funker. Jeg er en ung kvinne født i 1998. Er usikker på hva jeg egentlig vil vite. Kanskje noe om utdanning/jobb, familie og relasjoner. Men du vet sikkert hva jeg trenger å vite for å komme meg dit jeg skal, sant? Kjør på Anonymkode: 7387e...36c
tussi84 Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Første jeg får opp er at du har valgt å satse på feil utdanning eller yrke. Du skulle ha gått for det du interesserte deg mest for og ikke det som kanskje gir mest inntekt. Du burde ha fokus på utdanning, og familie framover. Det er ting du burde jobbe med personlig før du er klar for å bli en stabil kjæreste. Du er også preget av en vond fortid i de forholdene du har hatt. Kjærligeten kommer, men dem råder deg til å ikke ta den første og beste du ser. Bruk god tid, for de må vise deg at de er tilliten verdig før du innleder et forhold til den personen. Familie messig så ser jeg at ting er stabilt for deg en stund framover. Får opp at du føler deg litt sårbar rundt et enkelt familie medlem. Hold avstand. Ikke kutt kontakt, men hold vedkommende på avstand. Det vil hjelpe deg å håndtere dette. Føler også at du har et par venner som kan være flink til å utnytte det at du er så snill. Vurdere i framtiden om dette er noen du ønsker å være venn med. De vil ikke forandre seg med det første. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 9 minutter siden, tussi84 skrev: Første jeg får opp er at du har valgt å satse på feil utdanning eller yrke. Du skulle ha gått for det du interesserte deg mest for og ikke det som kanskje gir mest inntekt. Du burde ha fokus på utdanning, og familie framover. Det er ting du burde jobbe med personlig før du er klar for å bli en stabil kjæreste. Du er også preget av en vond fortid i de forholdene du har hatt. Kjærligeten kommer, men dem råder deg til å ikke ta den første og beste du ser. Bruk god tid, for de må vise deg at de er tilliten verdig før du innleder et forhold til den personen. Familie messig så ser jeg at ting er stabilt for deg en stund framover. Får opp at du føler deg litt sårbar rundt et enkelt familie medlem. Hold avstand. Ikke kutt kontakt, men hold vedkommende på avstand. Det vil hjelpe deg å håndtere dette. Føler også at du har et par venner som kan være flink til å utnytte det at du er så snill. Vurdere i framtiden om dette er noen du ønsker å være venn med. De vil ikke forandre seg med det første. Lykke til Tusen takk!! Jeg har ei venninne (vi har vært venner siden barneskolen) som jeg en stund har vurdert å kutte kontakten med. Jeg føler rett og slett at hun tar mer enn hun gir. Jeg er veldig glad i henne og bryr meg om henne, men jeg er lei av at jeg hele tiden må være der for henne, når hun aldri er der for meg når jeg trenger noen. Hun suger opp all energien min. Men jeg hater konflikt og jeg vil virkelig ikke såre henne. Vi bor ganske nært hverandre så jeg blir jo fortsatt å møte på henne av og til, vil bare ikke at det skal bli ubehagelig. Jeg er redd det vil skje hvis jeg «slår opp» med henne. Jeg får se hva jeg gjør i fremtiden. Anonymkode: 7387e...36c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Har du fornavn og stjernetegn? Anonymkode: d7bb7...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fornavn og stjernetegn? Anonymkode: d7bb7...a1a Ja, jeg heter Camilla. Er født i Tvillingene (Tyren i følge det «nye» horoskopet). Anonymkode: 7387e...36c
i - magikeren Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg heter Camilla. Er født i Tvillingene (Tyren i følge det «nye» horoskopet). Anonymkode: 7387e...36c On 12/3/2018 at 5:59 AM, AnonymBruker said: God kveld. Eller nå har det vel strengt tatt blitt morgen. Elendig døgnrytme Jeg har aldri blitt spådd før i hele mitt liv. Har alltid tenkt at jeg ikke tror på sånt, men nå har jeg blitt mer åpen. Har begynt å tenke at kanskje tid bare er en illusjon hjernen vår har skapt for å sortere hendelser i en rett linje. Men enkelte klarer å bryte litt ut av den illusjonen og få et glimt av hendelser jeg ikke har opplevd enda. Jeg vet ikke jeg. Har funnet ut at jeg vet absolutt nada om hva universet egentlig er for noe og hvordan verden funker. Jeg er en ung kvinne født i 1998. Er usikker på hva jeg egentlig vil vite. Kanskje noe om utdanning/jobb, familie og relasjoner. Men du vet sikkert hva jeg trenger å vite for å komme meg dit jeg skal, sant? Kjør på Anonymkode: 7387e...36c Jeg prøver meg på dette da. Det er litt vanskelig siden du ikke vet hva du spør om, men så får vi se hva kortene forteller deg. Det virker som du står foran et punkt i livet der du må velge en vei videre, men at dette ikke er helt klart for deg. At du ikke ser verken hvilke veier som finnes, eller hvem av dem du skal velge. Dette vil nok bli klarere for deg etterhvert, men akkurat nå er det litt som det er litt skjult for deg. Å innhente ny informasjon og å søke ny kunnskap kan være en god idé. Og, det ser ut som dette skal gå fint det, men at det ikke alltid vil være helt rosenrødt hver eneste dag fremover. Men vet du hva, slik er livet for de aller fleste. Oppturer og nedturer. Og det er helt greit at ikke hver eneste dag er et eventyr. Disse valgene du må ta, det virker som du ikke helt klarer å balansere det i livet litt. At det blir litt mye å liksom samle sammen og forstå. Men her ser det ut som du må klare å snu ryggen til det som ikke er bra for deg, om du klarer å sortere ut det. Og her kan det være litt greit å kanskje tenke seg om for det er ikke gull alt som glitrer for deg akkurat nå. Kanskje det kan lønne seg å tenke litt over hva som er virkelig, hva som er illusjoner, hva som er ønskedrømmer, og hva som faktisk er oppnåelig? Trekke deg litt inn i deg selv og lytte til deg selv, ta i mot gode råd. Har du noen du stoler på som kan være litt "mentor"? Og kaskje, kommer det litt karma din vei. Kan være positivt. En eller annen beskjed eller noe som kanskje er litt uventet. Det hele ser litt forvirrende ut. Men det ser ut som det blir fremgang, og at du vil å fremover her. Det er litt opp til deg. Uansett hva jeg sier, så er jo ting opp til deg. Jeg har ikke fasiten, den er det du som har. Det ser ikke akkurat ut som du er alene i livet her. Du har mange relasjoner? Men kanskje du ikke er helt fornøyd med situasjonen? Ser lite romantikk per nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå