AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #21 Skrevet 4. desember 2018 14.000 for en med utstillingsfeil er vel ikke urealistisk, papirløse ligger vel omtrent på samme nivå? Anonymkode: e21cb...f91 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #22 Skrevet 4. desember 2018 På 3.12.2018 den 16.50, AnonymBruker skrev: Nå er ikke chihuahua den rasen jeg har mest peiling på, men ser med et halvt øye at den der ikke er renraset. Her er det nok en eller flere av forfedrene som er av en annen rase, ja. Det kan slå ut etter flere generasjoner, f.eks hvis begge foreldrene bærer gener fra en annen rase. Anonymkode: fea03...34a Merle er dominant, så det dukker ikke bare opp. For at denne hunden skal være merle, må minst en av foreldrene også være det, og da er det noen som har avlet på noe de ikke burde TS, har du sett begge de oppgitte foreldrene til hunden? Hvilke farger har de? (Rød/fawn kan eventuelt skjule merle, men ikke i så mange generasjoner. Her hadde jeg satt meg ned og tatt et kritisk blikk på stamtavla.) 14k er heller ikke en pris som indikerer en fullpriset kvalitetshund, for denne rasen kommer de til å koste mye mer. Anonymkode: 36b34...646
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #23 Skrevet 4. desember 2018 Herlighet, hvem bryr seg? Det var vel ikke derfor du fikk henne? Vær glad du har en frisk hund som elsker deg like mye som du elsker henne! Det er det som betyr noe ❤️ Anonymkode: f1764...475 1
Gjest Nimbi Skrevet 4. desember 2018 #24 Skrevet 4. desember 2018 I følge dogweb ser det ut til at hunden din har mye slekt i russland. Og da står det ikke hvilken farge hundene bakover i stamtavlen har hatt. Men finner bare hunder som er registrert som chihuahua korthår eller langhår. Men den ene tippoldeforeldren til din hund, het Merle. Kan jo være at den hunden også var merle farget. Men er bare tipping. Vet du om denne fargen er godkjent i russland kanskje? Fin liten hund i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå