AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Hei! I skrivende stund har jeg hjemmeeksamen i exphil, og jeg tror faktisk at jeg kommer til å stryke. Oppgaven er en drøfteoppgave, noe jeg ikke mestrer veldig bra. Eller egentlig veldig dårlig. Selve begrepsavklaringen i oppgaven vil jeg si er bra, men drøftingen er haltende, hvis man i det heletatt klan kalle det drøfting. Jeg har gjort et forsøk. Ellers er strukturen i oppgaven fin, og antall ord er innafor grensen. Jeg jubler ærlig talt hvis jeg får en E. Men er som sagt redd for å stryke. Dere som har opplevd stryk, hvor dårlige var deres oppgaver? Hvilke krav i oppgaven var ikke oppfylt? Mvh dypt engstelig student Anonymkode: 2a3db...a22
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Ikke opplevd stryk, men fikk D og klaget, endte med E. Statistisk sett skal det mye til for å stryke, men jeg personlig ble overrasket over slakten jeg fikk. Husker ikke nøyaktig hva som ble fremhevet, men jeg husker jeg synes de pirket fælt. Har dog venner som la ned minimalt med innsats og fikk A-B. Anonymkode: 9ddb5...dac
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Hva skal du drøfte? Det skal godt gjøres å stryke. Anonymkode: f912c...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå