Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Det stikker utrolig mye i eggstokkene, eller hvertfall på det området. Det kommer særlig når jeg reiser meg opp eller når jeg går.. kan dette være såkalte feste smerter? Er kun 6-7 dpo..😱😪

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje. Kanskje ikke:)

Anonymkode: bb2b4...493

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje. Kanskje ikke:)

Anonymkode: bb2b4...493

Ja ikkesant. Haha! Man blir gal av å lese og slikt, men aldri følt disse stikningene før, så derfor jeg la det ut for å høre litt hva andre tenker. Selvfølgelig vanskelig å vite, så kan jo være alt mulig 👍

Skrevet

Krysser fingrene for deg - men, du bør ikke overanalysere alle symptomer og tegn. Jeg gjorde det selv de første månedene, det kom ikke noe godt ut av det... Prøv å tenk på andre ting utenom prøvebobla! 

• Liker 1
Skrevet

Det var stikking som gjorde meg oppmerksom på at jeg var gravid. Dog var det etter ikm. Lykke til!

Anonymkode: 8b43d...999

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var stikking som gjorde meg oppmerksom på at jeg var gravid. Dog var det etter ikm. Lykke til!

Anonymkode: 8b43d...999

Får vel bare håpe på det beste.. er alt for tidlig å ta test nå uansett 😕 ❤️

Skrevet

Følger denne tråden. :) 

Opplevde det samme i går, også rundt 6 dpo! Føler meg i tillegg litt øm på venstre side av magen, samme side som stikkene kom på, men uten at det er vondt. 

Klør litt i fingrene etter å teste, men må vel bare vente litt til. 

Skrevet
2 timer siden, Viljaa skrev:

Følger denne tråden. :) 

Opplevde det samme i går, også rundt 6 dpo! Føler meg i tillegg litt øm på venstre side av magen, samme side som stikkene kom på, men uten at det er vondt. 

Klør litt i fingrene etter å teste, men må vel bare vente litt til. 

Jeg testet idag, og den var negativ... skal teste igjen om noen dager... håper så virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...