jenta98 Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Heisann! Det stikker utrolig mye i eggstokkene, eller hvertfall på det området. Det kommer særlig når jeg reiser meg opp eller når jeg går.. kan dette være såkalte feste smerter? Er kun 6-7 dpo..😱😪
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Kanskje. Kanskje ikke:) Anonymkode: bb2b4...493
jenta98 Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje. Kanskje ikke:) Anonymkode: bb2b4...493 Ja ikkesant. Haha! Man blir gal av å lese og slikt, men aldri følt disse stikningene før, så derfor jeg la det ut for å høre litt hva andre tenker. Selvfølgelig vanskelig å vite, så kan jo være alt mulig 👍
Patriotpaula Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Krysser fingrene for deg - men, du bør ikke overanalysere alle symptomer og tegn. Jeg gjorde det selv de første månedene, det kom ikke noe godt ut av det... Prøv å tenk på andre ting utenom prøvebobla! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Det var stikking som gjorde meg oppmerksom på at jeg var gravid. Dog var det etter ikm. Lykke til! Anonymkode: 8b43d...999
jenta98 Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var stikking som gjorde meg oppmerksom på at jeg var gravid. Dog var det etter ikm. Lykke til! Anonymkode: 8b43d...999 Får vel bare håpe på det beste.. er alt for tidlig å ta test nå uansett 😕 ❤️
Viljaa Skrevet 4. desember 2018 #7 Skrevet 4. desember 2018 Følger denne tråden. Opplevde det samme i går, også rundt 6 dpo! Føler meg i tillegg litt øm på venstre side av magen, samme side som stikkene kom på, men uten at det er vondt. Klør litt i fingrene etter å teste, men må vel bare vente litt til.
jenta98 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2018 2 timer siden, Viljaa skrev: Følger denne tråden. Opplevde det samme i går, også rundt 6 dpo! Føler meg i tillegg litt øm på venstre side av magen, samme side som stikkene kom på, men uten at det er vondt. Klør litt i fingrene etter å teste, men må vel bare vente litt til. Jeg testet idag, og den var negativ... skal teste igjen om noen dager... håper så virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå