Gå til innhold

Piercing nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har piercing nedentil som vil fortelle hvordan det var å ta den, hva som fikk deg til å ta den og hvordan det er å ha den? 

Har veldig lyst på men har lest på nett at man burde få en undersøkelse av en profesjonell(hvilken kategori?) før man tar. Har også lest at ikke alle kan ta piercing nedentil. Er det noen som sitter på info? Hilsen nysgjerrig jente

Anonymkode: 16a86...9f1

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Jeg har hatt 3 piercinger, to av de du tenker på. Nå har jeg bare en, av praktiske årsaker. Jeg valgte alle fordi jeg syntes de var fine. Alle tok jeg selv. Alle har vært problemfrie.

Tror nok stort sett alle, som tåler piercing i feks ørene, også kan ta denne typen piercing. Begrensningen er vel helst når det gjelder hvilke ulike typer du kan velge, alt etter din anatomi der nede. 

Skal hverken reklamere for, eller oppfordre til, en slik type piercing, men dersom du bestemmer deg for det, vil jeg anbefale å velge en i titan. Kirurgisk stål, som ekspertene ofte bruker, har gitt mange problemer, etter min erfaring, fordi det inneholder nikkel. Visstnok skal en kjemisk prosess hindre at kroppen reagerer på dette, men det kan den altså gjøre likevel. Det er nok ulik kvalitet på produktene her som ellers.

Titan er mye renere, inneholder ikke nikkel, er alltid blankt. Det er også det metallet som ofte brukes til implantat i kroppen pga det er ugiftig og ikke utløser frastøtnings-reaksjon i kroppen.

Endret av Paramount
feilretting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...