AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Blir litt sur, for jeg er veldig stolt mor og kjempe lyst til å vise han fram.. Hva synes du om det at folk legger ut bilde av barna på facebook? Anonymkode: 89610...f48
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 2. desember 2018 Respekter far. Han har like mye rett til å bestemme det på vegne av barnet som du har. Anonymkode: eb80c...ec5 56
nirvania Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Tenker ikke over om folk legger ut bilder av barna med mindre det er flere bilder i uka som blir lagt ut. Det er så sykt uinteressant, men ett uskyldig bilde er jo ikke farlig. Men du skal respektere at far til barnet ikke vil eksponere barnet sitt på nett. 6
Gjest shadowofthewind Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Endelig en far med fornuft. Selv er jeg ikke interessert i barnebilder i det hele tatt. Søtt for de det gjelder, men tror ikke det er interessant for oss andre. Men det er min mening.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Tenker fornuftig far. Barn bør ikke eksponeres på sosiale medier. Ei heller er det interessant for de fleste. Anonymkode: dc945...646 23
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Jeg har noen superstolte mødre på facebook, mer overeksponerte barn skal man lete lenge etter! Jeg synes du bør respektere fars ønske her og faktisk også barnets rett til privatliv. Om du absolutt vil dele bilder av den lille, lag en privat instagram konto for h*n, så kan de som ønsker å følge få se. Anonymkode: 6ea42...731 12
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir litt sur, for jeg er veldig stolt mor og kjempe lyst til å vise han fram.. Hva synes du om det at folk legger ut bilde av barna på facebook? Anonymkode: 89610...f48 Jeg er i mot det! Personlig ville jeg ALDRI postet bilder av barna! Hva andre gjør får være opp til dem men så lenge ene foreldren er i mot så synes jeg dette skal respekteres. Uansett er det mye mulig at barnet vil være alt annet enn takknemlig når det blir større hvis foreldrene driver å poster bilder av oppveksten dems. Anonymkode: 2f46c...259 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir litt sur, for jeg er veldig stolt mor og kjempe lyst til å vise han fram.. Hva synes du om det at folk legger ut bilde av barna på facebook? Anonymkode: 89610...f48 Greit så lenge det er uskyldige/hyggelige bilder og i små doser. Kleint og kjedelig hvis det er ørten bilder i uka. Grovt overtramp hvis det er bilder av barn i sårbare situasjoner, bilder som viser mye kropp, bilder som kan være flaue for barn etc. Anonymkode: fccab...4fa 3
Gjest Regn Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 Så tar far sosialt ansvar. Barn velger ikke sjøl. Bra.
Macro Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 Da respekter man fars ønske. Enkelt og greit. 9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 Høres ut som en fornuftig kar! Hilsen far som også ikke har noen bilder av barnet sitt på sosiale medier. Anonymkode: 8da4e...e1f 10
Rullerusk Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Blir litt sur, for jeg er veldig stolt mor og kjempe lyst til å vise han fram.. Hva synes du om det at folk legger ut bilde av barna på facebook? Anonymkode: 89610...f48 Veldig fornuftig far 👏👏👏 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #13 Skrevet 2. desember 2018 Fornuftig far. Om du er stolt så kan du sende bilde til de du mener vil like å se. Men ofte er de fleste på Facebook totalt uinteresserte i alle «facebookvenners» unger. Anonymkode: da504...1c9 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 er dritt lei barnebilder på some. Hvorfor må dere drive å poste det? dere med barn skal ha oppmerksomheten over alt. Anonymkode: 16a68...872 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #15 Skrevet 2. desember 2018 Hvorfor legge det ut offentlig på fb i utgangspunktet?? Helt enig med far. Her sendes bilder av barn til besteforeldre via melding. Resten av verden trenger ikke se bilder fra nok en fotballkamp/bakedag/ferietur eller hva enn det måtte være. Jeg poster bilde av barna mine kanskje en eller to ganger i året på fb, om det er noe spesielt, og da er det kun tilgjengelig for noen få jeg stoler på. Klok far barna dine har. Anonymkode: f8fcf...fe3 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #16 Skrevet 2. desember 2018 Syns bilde av barn på fb er en uting, så syns han er ansvarlig her. Anonymkode: bbfd6...53e 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #17 Skrevet 2. desember 2018 det er ikke noe spesielt i det å få barn, omtrent alle får det. tror alle de er så enestående at alle andre synes det er stas å se bilde opp og bilde ned av ungen din? Anonymkode: 16a68...872 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #18 Skrevet 2. desember 2018 Så bra at far er et klok menneske, respekter hans mening. Anonymkode: 1c311...85c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #19 Skrevet 3. desember 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er ikke noe spesielt i det å få barn, omtrent alle får det. tror alle de er så enestående at alle andre synes det er stas å se bilde opp og bilde ned av ungen din? Anonymkode: 16a68...872 Nå er jeg ingen advokat for å publisere bilder av barn som ikke kan samtykke, men dette. Ar et teit argument. Alle har et fjes, hvorfor ha profilbilde. Alle har en jobb, hvorfor oppgi stilling. Alle har YouTube, hvorfor dele en video. Alle har ganske like liv. Hvorfor tror du at din interesse av estetikk er verdt et coverfoto og at andre synes det er pent osv. Er mye bedre argument er det at barn selv bør ha råderett og derfor bør skjermes til de er gamle nok. Så kan folk poste den møkka de vil, selv om det lukter like mye møkk som andres møkk. Eller fine ting som er like fint som andres fine ting. Meninger like viktige som andres osv. Anonymkode: bed09...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #20 Skrevet 3. desember 2018 Man skal være veldig varsom med barnebilder (og bilder generelt) på fb. Barnet har ikke mulighet til å bestemme selv, det er ikke sikkert barnet syns det er kult med mange bilder av seg selv på nettet når det blir voksent.. Jeg syns absolutt du skal respektere barnefar her, og ditt eget barn. Anonymkode: 9d250...58e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå