Gå til innhold

Dette er spennende

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest hjertebank

Nå skjer det ting! Skrev et innlegg her tidligere om en jeg var så forelska i, og ikke fikk kontakt.

I det siste har det skjedd masse! Han virker interessert, tar det samme studiet som han nå.

Det er de små tingene, jeg holder på med en oppgave i filosofi, og han hørte at jeg strevde med oppgaven. Han fortalte at han ville gitt meg oppgaven dersom han ikke hadde kastet den. :-)

Han er også "bekymret" for at jeg ikke får meg jobb etter endt utdannelse. Ligger det noe i dette, eller er det bare jeg som tuller? For meg virker det jo som om han er interessert, men jeg vil ikke gjøre en skikkelig brøler.

Og nå er det flere som har sagt at jeg må sende ham ei uskyldig mld, og bare spørre ham om noe faglig.

Noen meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en sms du, og sleng på en "klem" til slutt. Da er det opp til han om han svarer med samme mynt. Han går garantert på hvis han er interessert. Er han ikke det, har du ikke gjort annet enn å spørre han om et eller annet faglig.

Hehe... Minner meg om ungdomsskolen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertebank

Ja, blir nesten som ungdomsskolen, dette her.

Tror jeg er litt motsatt jeg, og når jeg først har funnet ham, er jeg ikke interessert i noen andre.

Han er jo bare så perfekt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertebank

Har endelig knødd meg til å sende ham melding. Og det gikk jo veldig bra. :) Kan ikke klage, han sendte mld litt seint, men han var sorry for det og sendte med et smil. :P

Men det er jo bestandig bra å gå litt forsiktig frem, ikke sant?

Nå er jeg lykkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du sendte til ham,og at du fikk poositiv respons.

Høres spennende ut for deg.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...