Gjest Anonym Bruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Opplever du ofte hypotetiske tanker om andres sexvaner, og forstiller du deg at sexen er limet i eit parforhold som tilsynelatende er bra ? Hvor ofte deler du dine sexuelle problemer / ærfaringer med andre innenfor ditt nettverk. ? Føler du at sexopplevelser er for personleg / tabubelagt til å snakke med til andre ?. Sex og økonomi hevdes å vera blandt de vanligste årsaker til samlivsbrudd,men noe de færreste snakker om . Endret 2. desember 2018 av Anonym Bruker
SlemUlv Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 18 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Opplever du ofte hypotetiske tanker om andres sexvaner, og forstiller du deg at sexen er limet i eit parforhold som tilsynelatende er bra ? Nei heldigvis ikke. 18 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Hvor ofte deler du dine sexuelle problemer / ærfaringer med andre innenfor ditt nettverk. ? Siden mitt nettverk involverer BDSM miljøet, så nokså ofte. Men kun med noen få nære venner 19 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Føler du at sexopplevelser er for personleg / tabubelagt til å snakke med til andre ?. Nei. Men det er mye annet i et forhold, som er morsommere å snakke om, en sex.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 1) Nei, andres sexvaner interesserer meg ikke. 2) Deler ikke. Sex tilhører privatlivet, dvs. meg og partneren. 3) Se 2) Anonymkode: 32536...4a0
Queen-K Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 1. Ja, noen ganger. 2. Deler opplevelser med mine nærmeste ganske ofte. 3. Nei, føler ikke opplevelser er for tabu å snakke om med andre. Nå er heldigvis både jeg og mine nærmeste venner veldig åpent og snakker fritt. Men da mine opplevelser gjerne er innenfor BDSM kategorien deler jeg ikke alt med alle, mest fordi det som ikke er tabu og rart for meg kan være det for andre
Gjest Paramount Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Har sjelden tanker om andres sexvaner, jeg er et barn av tiden, og antar andres sexvaner ikke er så ulik mine egne. Snakker veldig sjelden om sex til andre enn seksualpartner. Synes ikke sexprat hører hjemme i hverdagslige situasjoner. Synes det er greit å ha en fasade utad. Men dersom noen oppfordrer til å snakke om det, er det ikketabu eller problematisk.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 (endret) Det hender jeg visualiserer andres sex-liv, men langt fra alle. Mange personer innbyr rett og slett ikke det. Hvem jeg kan lure på virker å være helt random. Jeg opplever fra tid til annen at andre gjør det samme med meg. Jeg er mest åpen med egen partner og med fremmede på nettet. Med bekjente snakker jeg helst i generelle termer, siden mine beskrivelser også beskriver partner som den jeg snakker med også kjenner. Endret 3. desember 2018 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 Jeg kan lure på andres sexvaner fordi jeg er nysgjerrig, men jeg får nok mest ut av det når jeg leser på forum som dette. Folk svarer litt annerledes og er mer åpne når de kan være anonym. Jeg kan snakke om sex med venninner, men det blir mest om hva jeg liker og ønsker. Jeg snakker ikke om sex med hvem som helst og stort sett ønsker ikke andre det heller. Det er egentlig kun med noen få venninner og jeg synes det er for privat til å snakke om det når det er folk jeg ikke kjenner særlig godt. Unntaket er på forum siden jeg da kan være anonym. Anonymkode: 9ab98...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #9 Skrevet 4. desember 2018 Tenker ikke så mye på hvordan andre har sex sammen men lurer av og til litt på om de jeg kjenner onanerer og når de gjør de og hvordan. Har tilfeldigvis sett et vennepar ha sex ute i det fri. Det var litt opphissende egentlig. De så det ikke. Snakker av og til med en kollega om sex og vi vet nok en del om hverandres tanker og vaner. Snakker generelt lite med andre om sex. Passer seg liksom ikke. Anonymkode: 3811a...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå