AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Jeg er på dag 14 i syklusen og venter eggløsning rundt disse tider.. har merket de siste mndene at jeg får smerter under samleie når han støter og egentlig generellt under sex.. er det flere som opplever dette? 🤷🏼♀️ Av og til (som i dag) så fullfører jeg bare fordi jeg vil ha baby 🙈 Lurer på jeg skal sjekke for endometriose, kan jo være at det er det som gjør det. Selv om jeg ikke har så mange symptomer. Fødte et barn for 8 mnd siden og vi prøvde da i 3 år før vi fikk det til, var på undersøkelse men ingenting galt med oss.. kanskje de ikke sjekka for endometriose? Anonymkode: df986...397
bondekone Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Sliter litt med det samme. Har tenkt det er pga eggløsning, men denne gangen fikk jeg lokalisert det helt nøyaktig til livmortapoen. Var ikke veldig vondt under samleie denne gangen, men enorme smerter etterpå. Kjennes etterpå som kragtige luftsmerter som bare blir værre og værre, all bevegelse blir vond, nesten så noe holder på å sprekke inni der. Endometriose pleier vel ikke å være så lokalisert til EL, men har selv og tenkt tanken. Har selv prøvd i lang tid, og skal snart til første samtale på fertilitetsklinikk, (har vært på utredning hos gynekolog uten å finne noe galt)men tenker å spørre der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå