Millimani Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Hva synes dere om denne typen stearinlys? Pleier dere å brenne slike lys i desember? Noen mener at man skal brenne det ned til dagens dato, andre mener til morgendagens dato. Hva mener du? Skal man den 2. desember brenne det ned slik at tallet 2 er synlig, eller brenne det ned til tallet 3? Jeg tenker ned til tallet 2 for det er dagens dato Endret 2. desember 2018 av Millimani
Brunhilde Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Du brenner den datoen du ha, altså 2 brenner du til 3 tallet er klart til å tennes neste dag. 2
pusla Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Jeg brenner ned den datoen vi er på, dvs sånn om Brunhilde over her beskriver. Nå har jeg strengt tatt ikke kommet helt dit enda da, da toppen var litt større og det tok sabla lang tid å komme ned til riktig dato. Men håper jeg kommer ajour og kan brenne lyset sånn det er ment. Synes det er koselig.
Eneri Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Vi har alltid et slikt lys, men en tynnere variant kanskje enn den du har bilde av. Like tykk som et vanlig kronelys liker vi best. Brenner ved frokost og middag, da er vi som regel ajour! Vi brenner til vi er forbi tallet som er dagens dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå