Gå til innhold

Symptomer etter ivf. Vond korsrygg godt tegn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ømme pupper fikk jeg med det samme jeg startet med lutinus, før egget ble satt inn. Så det er ikke noe klart symptom på graviditet hos meg. Men på rugedag 3 har jeg fått vonde korsrygg smerter, kan det være et godt tegn? Satt inn en 4 delt egg på dag to :-) Har aldri vondt i korsryggen ellers, men det er kanskje for tidlig til at egget har festet seg og gitt meg ryggvondt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også vondt i korsryggen noen dager etter innsett. Det var nok noe som skjedde inni der for jeg ble gravid på det forsøket😊

Skrevet
15 minutter siden, bettsa skrev:

Jeg hadde også vondt i korsryggen noen dager etter innsett. Det var nok noe som skjedde inni der for jeg ble gravid på det forsøket😊

Åh så gøy å høre 😄 Håper håper 🤞🏻

Skrevet

Jeg har også vondt i korsryggen og har nettopp testet positivt etter ICSI (dog litt før tiden klinikken har bedt meg ta graviditetstest) Hadde også vond korsrygg i første svangerskap som skjedde etter naturlig befruktning, men da begynte smertene rundt uke 6. Denne gang har jeg ikke passert uke 4 engang, så vet ikke om lutinus kan ha en medvirkning. 

Anonymkode: 0e686...b52

Skrevet

Ivf-medisiner gjorde at ligamentene mine ble løsere, så fikk vondt i både hofter og rygg.

Én av gangene ble det barn ut av det :)

Anonymkode: 0eace...921

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ivf-medisiner gjorde at ligamentene mine ble løsere, så fikk vondt i både hofter og rygg.

Én av gangene ble det barn ut av det :)

Åh okei. Var redd kanskje lutinus gjorde at jeg fikk vondt i ryggen, var det den som gjorde at du fikk vondt i ryggen? Eller andre medisiner? Er kun 3 dager siden innsett her :) 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også vondt i korsryggen og har nettopp testet positivt etter ICSI (dog litt før tiden klinikken har bedt meg ta graviditetstest) Hadde også vond korsrygg i første svangerskap som skjedde etter naturlig befruktning, men da begynte smertene rundt uke 6. Denne gang har jeg ikke passert uke 4 engang, så vet ikke om lutinus kan ha en medvirkning. 

Anonymkode: 0e686...b52

Når fikk du vondt i ryggen? :) Er bare 3 dager siden innsett her. Kan lutinus gi vondt i korsrygg?

Skrevet
53 minutter siden, SaraVictoria said:

Åh okei. Var redd kanskje lutinus gjorde at jeg fikk vondt i ryggen, var det den som gjorde at du fikk vondt i ryggen? Eller andre medisiner? Er kun 3 dager siden innsett her :) 

Det er litt rart...men selv om jeg ble gravid for nesten nøyaktig et år siden klarer jeg ikke å huske det mer! Husker bare at jeg fryktet bekkenløsning før påvist graviditet..

Smertene gikk forresten over 

Skrevet

Det var mitt første symptom i hvert fall, men fikk også på lutinus. Resultatet sover ved siden av meg nå. 🤞 For at det er et symptom til deg også

Anonymkode: 46b36...282

Skrevet

Ps. Fikk vondt i korsryggen 2 dager etter blastocyst innsett, så stemmer jo bra med deg.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var mitt første symptom i hvert fall, men fikk også på lutinus. Resultatet sover ved siden av meg nå. 🤞 For at det er et symptom til deg også

Åhh så gøy ❤️ Håper 🤞🏻 Takk

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Fikk vondt i korsryggen 2 dager etter blastocyst innsett, så stemmer jo bra med deg.

5 dagers? :) lurer på hva denne ryggondten kommer av så tidlig...

Skrevet

Det er i dag 7 dager etter innsett og ryggvondten ga seg etter 2 dager. Godt tegn? 😊 Kjenner egentlig ikke så mye, bare ømme pupper og litt kvalme som bivirkning av lutinus. 

Skrevet

Jeg har dessverre dårlig erfaring med korsryggvondt. Jeg merker murringer foran i magen når jeg blir gravid. Korsryggsmerter har jeg nå jeg får mensen, kan få det en uke før. Så for meg er det et tegn som ikke er velkomment, men vi er alle forskjellige! (Vært gravid 5 ganger, 1 barn...)

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Cati skrev:

Jeg har dessverre dårlig erfaring med korsryggvondt. Jeg merker murringer foran i magen når jeg blir gravid. Korsryggsmerter har jeg nå jeg får mensen, kan få det en uke før. Så for meg er det et tegn som ikke er velkomment, men vi er alle forskjellige! (Vært gravid 5 ganger, 1 barn...)

Hadde vondt/ømt i korsryggen på dag 3 og 4 etter innsett. Så ga det seg.. Ikke hatt noe vondt etterpå. Er 8 dager til mensen i dag. Er i dag på «rugedag 7» etter innsett. 😊 Spesielt at det bare varte noen dager og så ga seg. 

Bår mensen kommer har jeg vondt i korsrygg ca 2-3 dager før mens. Hvordan var det med deg?

Skrevet

Enkollega av meg reagerer med mye ryggvondt når hun har tatt crinone.

Ikke gravid foreløpig. 

Anonymkode: c9308...e23

Skrevet

Jeg vil tro det er etter hormonene. Det er jo masse hormoner når man gjennomgår IVF. Jeg kan ikke huske om jeg hadde vondt i korsryggen, men jeg pleier å få det noen dager før jeg får mensen. Jeg husker at jeg ikke hadde noen spesielle symptomer når jeg ble gravid. De gangene jeg ikke ble gravid så hadde jeg alle symptomene som finnes ;) 

Anonymkode: 20af9...457

Skrevet

Jeg fant ut i går at jeg er gravid (på "vanlig" måten)
Men jeg har hele tiden trodd jeg får mensen, for jeg har murring i ryggen som med forventet mensen. 
Så jeg krysser fingrene for at det er riktig med litt ryggvondt. 
Har kjent det i ca en uke før jeg fikk positiv test. 

Anonymkode: 31431...893

Skrevet

Jeg har ikke god erfaring med vondt i korsryggen. Begge forsøk hvor jeg hadde det var negative, ved positivt forsøk hadde jeg ikke vondt i ryggen (endte i SA). Men det skal sies at det omtrent er ingen forskjell i symptomer på positivt og negativt forsøk slik jeg har opplevd det. Medisinene lurer deg trill rundt, så uansett om du har mye eller lite symptomer så har det lite å si. 

Anonymkode: aaefe...88e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...