Gå til innhold

blir dette teit å gi i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 7 år synes barnefaren også burde ha julestrømpe til neste år når han skal feire jul med faren sin.Vet at småen hadde synes det var gøy om vi kjøpte en liten gave til far,å vurderte å kjøpe en Liverpool julestrømpe og en stor melkesjokolade oppi.Han er veldig fotballintressert og favorittlaget er altså Liverpool.Men blir det teit å gi det i gave? Det er jo ikke så mye men vi pleier egentlig ikke gi hverandre gaver uansett,å det blir selvsagt en gave som bare er fra sønnen vår.

Anonymkode: 0c15d...154

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en super gave fra en sjuåring til pappa'n sin 😊

Anonymkode: 16bdb...61c

• Liker 23
Skrevet

Okey da går jeg nok for det :)

Skrevet

Jeg tenker også det er en hyggelig ting å både gi og få! Jeg syns det er viktig å lære barna å gi gaver, og å glede seg over det å gi, så jeg hjelper dem alltid med å finne en julegave til faren. Basert på deres valg og ønsker da.

Anonymkode: 63e64...290

Skrevet

Aner virkelig ikke hva jeg skulle kjøpt til barnefaren,men småen har snakket om at faren må jo også ha julestrømpe å kom på at jeg hadde sett en Liverpool julestømpe,så vurderte å bare kjøpe den sammen med en sjokolade han liker.Det blir bare en liten gave men hadde uansett blitt kleint om det var en dyr gave ettersom vi ikke har hatt det beste forholdet til hverandre opp gjennom årene.Småen synes det er gøy å skulle gi en gave til far kun fra han :)

Skrevet

Min mann hadde elsket det, og nå gav du meg faktisk tips :) :) :) 

Anonymkode: f8e85...3f9

Skrevet

Hyggelig, legg ved et kort og kanskje en tegning eller noe fra sønnen deres?

Anonymkode: 9bcdb...ed7

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig, legg ved et kort og kanskje en tegning eller noe fra sønnen deres?

Anonymkode: 9bcdb...ed7

Hadde tenkt å legge ved ett kort ja,å en tegning fra småen var god ide! :)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann hadde elsket det, og nå gav du meg faktisk tips :) :) :) 

Anonymkode: f8e85...3f9

Jeg har bestillt den på Ebay i går,spent på om den rekker frem i tide :P sTår at den skal komme mellom 6-13.desember.

Skrevet

En ting jeg stusser litt med er at det står at pakken kommer mellom 6-13 desember 2017. Det er jo feil årstall :P

Skrevet

Det finnes jo fotballbutikker her i Norge også. Altså, renspikka fotballbutikker. Strømmen storsenter har en, for eksempel. Hva med å sjekke ut om den har en nettbutikk? Det går kanskje raskere i posten hvis du bestiller fra en norsk nettbutikk?

Anonymkode: c54d7...86f

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner virkelig ikke hva jeg skulle kjøpt til barnefaren,men småen har snakket om at faren må jo også ha julestrømpe å kom på at jeg hadde sett en Liverpool julestømpe,så vurderte å bare kjøpe den sammen med en sjokolade han liker.Det blir bare en liten gave men hadde uansett blitt kleint om det var en dyr gave ettersom vi ikke har hatt det beste forholdet til hverandre opp gjennom årene.Småen synes det er gøy å skulle gi en gave til far kun fra han :)

Hvor får du kjøpt Liverpool strømpe? 

Anonymkode: a9f2d...98d

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du kjøpt Liverpool strømpe? 

Anonymkode: a9f2d...98d

Ebay

Skrevet

Bor i Bergen så bor dessverre ikke i nærheten av Strømmen senter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...