Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei 🙂

Har nettopp fått meg kjæreste (vi snakker under en uke siden).

Er usikker på hva jeg skal til han i bursdag- og julegave. Han har bursdag om én uke, så tenkte det kunne vært hyggelig å gitt noe, men hva gir man? Vil gjerne gi noe personlig, men er litt vanskelig å komme på ting. Vi ble kjent i høst.

Anonymkode: f3ff8...434

Skrevet

En klokke, genser, konsertbillett. 

Har han en hobby? 

En liten samling av utvalgte øl fra polet. 

Skrevet

Gode forslag!

Ja, han driver en del med ekstremsport, men han mener han er lei av det meste nå. 

Synes det er vanskelig å gi bra gaver. Lager ofte kort eller noe hjemmelaget, men har ikke tid til det mtp. eksamensperiode.

Skrevet

Blir han 16 år? 40 år? 77 år? 
Er budsjettet ditt 10 kr? 3000 kr? 

Anonymkode: 6e4d8...068

• Liker 1
Skrevet

Han fyller 24. Budsjettet er maks 1000, tenker jeg!

Skrevet

Tenker det er smart ikke å legge listen alt for høyt sånn i første runde - kan fort bli en voldsom karusell, og kanskje litt ekstra viktige siden dere fortsatt er studenter og at det da kan være et poeng å gi noe som vil være et vanskelig nivå for han...

Klær er ofte bra til menn - en lue, ullundertøy, et pent skjerf eller en genser/ulljakke.

Billetter til noe dere kan gjøre sammen - teater eller en konsert for eksempel.

En bok om noe han er interessert i. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det var lurt! Takk for gode råd, Ymra :) 

Kan kjøpe teaterbilletter til julestykket som går, lage et fint kort og kanskje noe mer.

Skrevet

Klokke! 😁 Det er jo en veldig fin og personlig gave som kjæresten min ble superfornøyd med hvertfall! Her har de noen skikkelig fine klokker av tre(!). Veldig kule og prisen ligger på rundt 1000 kr. 

https://urskogklokker.no

Anonymkode: 5bffe...2bb

Skrevet
På 2.12.2018 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Hei hei 🙂

Har nettopp fått meg kjæreste (vi snakker under en uke siden).

Er usikker på hva jeg skal til han i bursdag- og julegave. Han har bursdag om én uke, så tenkte det kunne vært hyggelig å gitt noe, men hva gir man? Vil gjerne gi noe personlig, men er litt vanskelig å komme på ting. Vi ble kjent i høst.

Siden forholdet er såpass ferskt så ville jeg nok velge noe som ikke er for personlig iallfall 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...