AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Kjenner jeg er skikkelig lei av bursdagsfeiringer i barnehagen. Det er jo en eller annen bursdag hver uke. Jeg har er travel hverdag så jeg glemmer det ofte. Ender med at ungen min ikke har med gave, noe som er litt flaut. De pleier å feire bursdagene i barnehagetiden. Det er veldig praktisk ting å gjøre. Syns det blir så mas og ork å dra ut på senteret hele tiden for å kjøpe noe billig fjas. Ja, gir ikke mer enn for ca 50 kr. Syns det holder for så små barn. Blir ofte en konvolutt med 50 kr istedet. Lyst til å bare foreslå at vi dropper gaver. Heller lage en koselig bursdag for hver vårt barn etter tur. Men jeg blir vel sett på som ekstremt nadig hvis jeg kommer med et slikt forslag? Anonymkode: 4cdb0...d80 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Du kan handle inn flere ting på en gang, så har du liggende til neste feiring. Handlet selv inn og hadde i en skuff. Veldig greit, spesielt da enkelte kommer med innbydelse to dager før feiringen... Anonymkode: ac9ff...7bc 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Kjøp felre ting om gangen og ha på lur, mye lettere når du kan handle masse på salg og så bare ta frem fra lageret når det er bursdag. Legg inn melding på tlf med en gang det informeres om bursdag, så pakker du gave og legger i sekken dagen før. Anonymkode: 48449...c27 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Jeg hater å bruke penger på sånt. Hvis jeg i løpet av året detter over det jeg kaller kupp (70% el mer) så kjøper jeg flere enn 1stk. for å si det sånn.. Pakker inn og skriver hva det er og hvilken aldersgruppe den passer til. Har 3 barn, og selv om jeg har helt ok økonomi så er det bare så utrolig mye mer økonomisk og enklere å gjøre det på den måten! Selv om jeg må være nøye med å ikke sende samme gave med samme barn to ganger etter hverandre da. En 50lapp i en konvolutt er forøvrig helt innafor. Mine jenter elsker å få penger (men da må du jo inkludere et kort da), og synes det er stas å spare til ting de ønsker seg. Begge i bhg-alder. Anonymkode: ff12c...238 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå