Milla29 Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Litt vanskelig å forklare i en overskrift hva problemet er - Jeg er «eieren» i Spotify familie og har min mann og to barn tilknyttet denne. Dette fungerte utmerket helt til datteren vår fikk ny mobil. Da fikk jeg ikke lagt til den brukeren hun hadde på den nye mobilen. Hun måtte logge inn med min for å få tilgang, og det er jo utrolig lite praktisk siden vi ikke kan høre på ulik musikk samtidig. Hun fikk sin egen Apple-ID da hun fikk ny mobil, kan det ha noe å si? Fikk da ikke kopiert over alt hun hadde på den gamle. Spotify-appen på den gamle mobilen er slettet, men det hjelper ikke. Prøver å slette Spotify-appen på den nye mobilen for å se om jeg kan klare å logge inn med brukeren hennes, men det kommer bare opp med min automatisk. Noen som har peliling på hva jeg kan gjøre her? Kan det være en løsning å slette kontoen hennes (inne på min konto på Spotify, der den står som aktiv) og legge henne til på nytt? Eller går ikke det uten å opprette en ny e-post adresse for henne for eks? Dette har jeg virkelig ikke peiling på, og klarer ikke finne en løsning uansett hvor leg leter/googler.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Hvorfor har hun nytt brukernavn på Spotify? Min bruker er den samme uansett hvor jeg logger på. Anonymkode: f0f77...0a1
Milla29 Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2018 Hun har ikke nytt brukernavn, men ny Apple-ID (brukte min før) da hun fikk ny mobil. Lurer på om dette kan ha noe å si. Klarte aldri å logge inn med hennes Spotify-bruker på den nye mobilen.
Milla29 Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2018 Problemet er at jeg ikke får til å logge på med hennes bruker, er min som automatisk popper opp på hennes mobil når vi prøver å slette appen og legge den til på nytt. Skjønner ikke hvordan jeg skal få logget ut av min bruker på hennes mobil og få logget inn med hennes
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Hvis en bruker i Spotify familie krever en eller annen form for tilknyttet e-post som det f. eks. sendes bekreftelser til for passordbytte og slike ting, så kan det ha en sammenheng. Sjekk om hun får logget inn på Spotify i nettleseren sist først Anonymkode: c97c6...8f7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Spotify og Apple-ID er ikke knyttet sammen. Hadde hun eget brukernavn på den forrige telefonen? Kan du logge deg ut av Spotify på telefonen hennes og logge på på nytt? Anonymkode: f0f77...0a1
Milla29 Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spotify og Apple-ID er ikke knyttet sammen. Hadde hun eget brukernavn på den forrige telefonen? Kan du logge deg ut av Spotify på telefonen hennes og logge på på nytt? Anonymkode: f0f77...0a1 Ja, hun hadde egen bruker. Nå er jeg muligens helt dum her, men hvordan logger jeg ut av Spotify på hennes mobil?🙈
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Inne i Spotify kan du logge av. Gå til your library. Velg tannhjulet og Scroll helt ned. Der logger du av. Anonymkode: f0f77...0a1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 Virket det? Anonymkode: f0f77...0a1
Milla29 Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virket det? Anonymkode: f0f77...0a1 Ja! Tusen takk for hjelp😃 Så enkelt, men så vanskelig for meg tydeligvis😅
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 29 minutter siden, Milla29 skrev: Ja! Tusen takk for hjelp😃 Så enkelt, men så vanskelig for meg tydeligvis😅 Supert! ☺️ Anonymkode: f0f77...0a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå