Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk noen dråper blod (ikke like mørkt som mensenblod) i går morges. Det er i dag 7 dager til mensen, og jeg er cirka 10 dpo. 

Etter blodet hadde jeg vondt i magen i 6-7 timer. Så vondt at jeg ville ta kontakt med legevakten. Var blanding av smerter som bevegde seg helt fra livmor til opp mot brystet, og mye luft samtidig. 

Høres det kjent ut for noen? Kan det ha vært festeblødning?

Har ikke kommet mer blod.

Anonymkode: 57bc5...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt:/

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dytt:/

Kanvære festesmerter, kan også være forsinket EL.   Holder en knapp på sistnevnte, når du beskriver det med luftsmerter.  

Anonymkode: a2b37...73f

Skrevet
På 3.12.2018 den 6.03, AnonymBruker skrev:

Kanvære festesmerter, kan også være forsinket EL.   Holder en knapp på sistnevnte, når du beskriver det med luftsmerter.  

Men eggløsning med blod? 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men eggløsning med blod? 

Det er veldig vanlig ja.  Har hatt det flere ganger selv.

Skrevet
På 2.12.2018 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk noen dråper blod (ikke like mørkt som mensenblod) i går morges. Det er i dag 7 dager til mensen, og jeg er cirka 10 dpo. 

Etter blodet hadde jeg vondt i magen i 6-7 timer. Så vondt at jeg ville ta kontakt med legevakten. Var blanding av smerter som bevegde seg helt fra livmor til opp mot brystet, og mye luft samtidig. 

Høres det kjent ut for noen? Kan det ha vært festeblødning?

Har ikke kommet mer blod.

Hvis egget fester seg så skal du kunne få svakt positive tester rundt disse dager :) :) Satser på at du har blitt gravid! 

Skrevet
På 5.12.2018 den 21.45, kvinne35+ skrev:

Hvis egget fester seg så skal du kunne få svakt positive tester rundt disse dager :) :) Satser på at du har blitt gravid! 

Takk for det 😊Håper det ja! Har testet negativt noen ganger nå (enda ikke kommet til dagen jeg skal ha mensen).

Tok en «test tidlig fra RFSU» fra matbutikk i ettermiddag og den viste en svaaak strek - kanskje skyggestrek?.. 

Har hatt ømme bryst i fem dager nå. Pleier alltid få ømme bryst før mensen, men kan ikke huske at det har gjort så vondt før. Føler brystene er litt større, og har vondt i ribbeinet under puppene. Men er likevel redd for at mensen lurer rundt svingen 😒

ts

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det 😊Håper det ja! Har testet negativt noen ganger nå (enda ikke kommet til dagen jeg skal ha mensen).

Tok en «test tidlig fra RFSU» fra matbutikk i ettermiddag og den viste en svaaak strek - kanskje skyggestrek?.. 

Har hatt ømme bryst i fem dager nå. Pleier alltid få ømme bryst før mensen, men kan ikke huske at det har gjort så vondt før. Føler brystene er litt større, og har vondt i ribbeinet under puppene. Men er likevel redd for at mensen lurer rundt svingen 😒

ts

RFSU sine tester er ikke de jeg ville anbefale. Da vil jeg anbefale da heller babyplan som kan kjøpes fra f.eks. https://testsmart.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/
og Clearblue digital med ukeindikator :) Rfsu hadde jeg svak strek fra 2+6 til 3+4 og 3+4 tok jeg digital og fikk skikkelig resultat. Da var jeg lei av å gå og være usikker pga strekene var så veldig svake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...