Gå til innhold

Kondom som er behagelig for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp sluttet på p-pillene av flere grunner, og annen form for prevensjon enn kondom er ikke et tema nå for tiden.
Mannen derimot er ikke spesielt begeistret for kondom. Han synes han kjenner mye mindre, og han bruker lang tid på å komme fra før. Derfor lurer jeg på om det finnes kondomer som er tilrettelagt for menn? Det finnes jo kondomer med riller osv for oss jenter, men hva med mannen? Finnes det noe som stimulerer penis på en måte som gjør at kondomen blir behagelig å ha på for han? 

Anonymkode: d4dd3...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondomer av latex skal vistnok være bedre.

Anonymkode: 0f013...222

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kondomer av latex skal vistnok være bedre.

Anonymkode: 0f013...222

Det er jo det vanligste materialet i kondomer......Jeg anbefaler at mannen steriliserer seg, det er den desidert beste prevensjon. Null bivirkninger etter at hevelsen har gitt seg og stingene er tatt. Bare å kjøre på !

• Liker 1
Skrevet

Lambskin kondomer. Ekstra tynne kondomer. SprayOn kondomer. Sterilisering. Sæddrepende middel.

Det finnes også noe som heter Femidom, som er en kondom for damer.

Lykke til med utprøvingen.

Anonymkode: 45ff9...36c

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Resignert skrev:

Det er jo det vanligste materialet i kondomer......Jeg anbefaler at mannen steriliserer seg, det er den desidert beste prevensjon. Null bivirkninger etter at hevelsen har gitt seg og stingene er tatt. Bare å kjøre på !

Når begge er godt under 30 er ikke sterilisering et alternativ, dessverre. Om 10 år stiller det seg kanskje annerledes.

Skrevet

Rfsu Thin er veldig bra. 

Merker knapt at den er der

Anonymkode: a2521...afd

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har nettopp sluttet på p-pillene av flere grunner, og annen form for prevensjon enn kondom er ikke et tema nå for tiden.
Mannen derimot er ikke spesielt begeistret for kondom. Han synes han kjenner mye mindre, og han bruker lang tid på å komme fra før. Derfor lurer jeg på om det finnes kondomer som er tilrettelagt for menn? Det finnes jo kondomer med riller osv for oss jenter, men hva med mannen? Finnes det noe som stimulerer penis på en måte som gjør at kondomen blir behagelig å ha på for han? 

Både RSFU og Durex har ekstra tynne varianter dere kan prøve men det er også viktig å få tak i rette størrelsen. Durex har lagt seg noen få mm over RFSU i bredde og for meg er det forskjellen på 'direkte ubehaglig' og 'kjenner nesten ikke at jeg har den på'.

Kjøp inn et lite utvalg i forskjellige størrelser og fasonger og sett av kvelden til en kondom-date. ;)

kondomtorget.no
kondomeriet.no
https://helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/kondom

Edit: den siste linken fører egentlig hit:

https://www.gratiskondomer.no/bestill/

Endret av blaffen
la til link
  • Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Rfsu Thin er veldig bra. 

Merker knapt at den er der

Anonymkode: a2521...afd

For min del kunne jeg like gjerne bare runket når jeg bruker denne for jeg kjenner ikke spesielt mye da. Anbefales absolutt ikke.

Generelt sett foretrekker jeg nesten å runke fremfor sex med kondom på grunnet følelsen, men Durex sine real feel er de beste etter min mening (men de er også svindyre).

Anonymkode: fb447...849

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del kunne jeg like gjerne bare runket når jeg bruker denne for jeg kjenner ikke spesielt mye da. Anbefales absolutt ikke.

Generelt sett foretrekker jeg nesten å runke fremfor sex med kondom på grunnet følelsen, men Durex sine real feel er de beste etter min mening (men de er også svindyre).

Anonymkode: fb447...849

Dette er høyst individuellt jvordan man opplever kondomer og fasit finnes ikke.

Jeg har stikk motsatt erfaring. Real feel funket omtrent like bra som en ullsokk for min del, mens Thin funker bra.

Vi må bruke kondom selv om jeg har sterilisert meg, ellers blir det UVI på henne hver gang vi har sex(har forsøkt alle triksene i boka uten resultat). Så det er kondom eller null sex. Og jeg kan være 100% ærlig, det funker helt greit for min del. Det blir mindre søl også 🙂

Den eneste nedturen er at en må stoppe opp midt i kampens hete for å kle på junior.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...