AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Begynner å bli litt lei av å gi og gi er sånne minner på Snapchat, og idag kom det opp en skjønn video av barnet vårt som sier noe til tanten på bursdagen hennes,det kom opp som minne og var noen år tilbake. Jeg sendte den til henne. Ingen svar. Jeg skrev senere en melding å sa at videoen var tilbake noen år i tid. Ingen svar. Hun gir veldig lite respons generelt,men er vel litt kynisk å ikke gi noen tilbakemelding på det?! Typisk KG så er vel dette normalt. Anonymkode: 829c2...981
Gjest Regn Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Ikke alle svarer på telefon eller over nettet. Det betyr ikke ignoranse overfor deg eller dere.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Ikke sikkert hun deler ditt syn på at den var så skjønn da..... Anonymkode: fa37d...38c 4
Hverdagsfrue Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynner å bli litt lei av å gi og gi er sånne minner på Snapchat, og idag kom det opp en skjønn video av barnet vårt som sier noe til tanten på bursdagen hennes,det kom opp som minne og var noen år tilbake. Jeg sendte den til henne. Ingen svar. Jeg skrev senere en melding å sa at videoen var tilbake noen år i tid. Ingen svar. Hun gir veldig lite respons generelt,men er vel litt kynisk å ikke gi noen tilbakemelding på det?! Typisk KG så er vel dette normalt. Anonymkode: 829c2...981 Jeg elsker mitt tantebarn. Men ikke alltid jeg gir respons på Snapchat om noe dukker opp der. 80% av tiden følger jeg ikke helt med på snaps jeg spiller av, får ikke med meg hva som blir sakt, og bruker det kun som lett underholdning. Hadde jeg derimot fått en telefon, et kort, en video tilsendt på mail/mobil så hadde jeg tatt det mer personlig og elsket det. Kan det være at tanten til ditt barn er lik? Kanskje du skulle tatt en dialog med tanten? Ikke alle bruker SOME likt, og kanskje det kun er en stor misforståelse? Om det bunner i likegyldighet så er det veldig trist. Om så hadde jeg dratt til med en hvit løgn overfor mitt barn, og sagt at tanten eeelsket videoen. 10
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert hun deler ditt syn på at den var så skjønn da..... Anonymkode: fa37d...38c Typisk KG. Nei var vel ikke så skjønn at ett barn sier gratulerer med dagen. Anonymkode: 829c2...981 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Jeg ser hva de jeg kjenner sender, men svarer ikke ofte, ja, nesten aldri. Jeg elsker mine tantebarn, ja og også venners barn. Men jeg må få lov å buke snap/instagram/FB på min måte, utennom at folk skal dømme utifra hvem de selv er. For ja, det å tro noen ikke bryr seg fordi de ikke svarer, er jo det samme som å si ,du bare svarer de du bryr deg om. Heldigvis kjenner mine søsken og venner meg såpass at de vet jeg bryr meg, helt uten å respondere på deres snaper. Anonymkode: b745b...b31 1
Zoey Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Jeg svarer på 3% av snaps... Men sender heller noen tilbake når jeg har noe interessant eller søtt å snappe. Sånn virker det som de fleste jeg kjenner gjør også. Er noen få som svarer på alt med tommel opp eller smilefjes 4
abc123detvardet Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk KG At noen har en annen mening enn deg? 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 Jeg overhørte noen personer sin samtale i går, der den ene personen sa at hvis hun ikke svarer på meldinger (sms'er) akkurat når hun har fått den så glemmer hun det. Samtalepartneren hennes fortalte at hun hadde det på samme måten. Skjønner at det er forskjell på sms og snap, men kanskje barnets tante også er blant disse travle personene som kanskje også er litt distré? Det er ikke sikkert det er vondt ment i det hele tatt. Ta en prat med henne om det. Anonymkode: b99eb...7c7 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg overhørte noen personer sin samtale i går, der den ene personen sa at hvis hun ikke svarer på meldinger (sms'er) akkurat når hun har fått den så glemmer hun det. Samtalepartneren hennes fortalte at hun hadde det på samme måten. Skjønner at det er forskjell på sms og snap, men kanskje barnets tante også er blant disse travle personene som kanskje også er litt distré? Det er ikke sikkert det er vondt ment i det hele tatt. Ta en prat med henne om det. Anonymkode: b99eb...7c7 Blir faktisk litt irritert over at noen mener man må snakke med en som åpenlyst ikke bruker snap på samme måte som en selv. Hva med å bare godta eller tro at tante elsker sitt tantebarn, helt uten at hun må svare på en snap? Er man så usikker som person, er det heller andre ting man bør prioritere. Anonymkode: b745b...b31 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 Jeg er veldig glad i mine nieser. Er veldig opptatt av dem når vi møtes og gir dem mye oppmerksomhet. Samtidig liker jeg ikke å bruke tid foran skjermer hele døgnet, og synes ofte at sosiale medier kan bli for masete i hverdagen. Har valgt å ikke ha snapchat. Og jeg er i midten av 20-årene, så det er ikke fordi jeg ikke er vant med slikt. Synes det blir ganske feil å sammenligne dette med at du gir og gir, for det forutsetter at tante "tar." Det er ditt valg om du vil sende bilder og videoer av barna dine. Mor til mine nieser legger ut en del bilder på facebook (kun blant venner og familie), og her legger jeg gjerne ved kommentarer uoppfordret. Når jeg har tid, og fordi jeg har lyst. Det kan være koselig å få tilsendt bilder, men noen foretrekker å kunne kommentere uten at det er forventninger og press om det. Da kan det fort bli både unaturlig og tilgjort, og det er vel ikke egentlig hva du ønsker? Uten å vite noe mer enn akkurat hva du skriver her, så kan det virke som om problemet handler mer om ditt behov for tilbakemeldinger, enn om hun bryr seg om barnet. Anonymkode: 71695...540 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå