blomaden Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Har laget kokosmakroner, men ser nå at jeg ikke har bakepapir, hva gjør jeg? Kan jeg bruke alemineumsfolie?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Nei det kan du ikke bruke. Kan bruke olje tilmå smøre inn stekebrettet med havregryn over. Anonymkode: 2b9c0...f93
blomaden Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei det kan du ikke bruke. Kan bruke olje tilmå smøre inn stekebrettet med havregryn over. Anonymkode: 2b9c0...f93 Har ikke havregryn
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, Mallefisk skrev: Har ikke havregryn Har du smør, soyaolje eller rapsolje, så holder ofte det til å smøre inn bakebrettet med. Skjer innimellom at de er litt vanskeligmå løsne av platen. Btw, tror butikker er åpne i dag. Anonymkode: 2b9c0...f93
blomaden Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du smør, soyaolje eller rapsolje, så holder ofte det til å smøre inn bakebrettet med. Skjer innimellom at de er litt vanskeligmå løsne av platen. Btw, tror butikker er åpne i dag. Anonymkode: 2b9c0...f93 Jeg fant en makronmatte, så får se hvordan det går.. jeg har også noen sjakkruter som snart skal inn i ovnen.. tror jeg bare må ta meg en tur på butikken
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Du kan fint bare smøre plata med margarin/smør. Det var det som ble gjort før bakepapir kom på markedet. Anonymkode: 36fcc...368 2
blomaden Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2018 59 minutter siden, Siv85 skrev: Ble baksten bra? 🙂 Det ble ganske greit. Var litt vrient med de kokosmakronene på den makronmatta, de ble ikke så fine, men smakte godt da! Til sjakkrutene så fikk jeg lappet sammen et noen brukbart bakeark av flere ulike restebiter jeg fant i skuffene.. tror jeg skal passe på å sjekke at jeg har alt på forhånd neste gang😂
Pal Fungi Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 2 timer siden, blomaden skrev: Det ble ganske greit. Var litt vrient med de kokosmakronene på den makronmatta, de ble ikke så fine, men smakte godt da! Til sjakkrutene så fikk jeg lappet sammen et noen brukbart bakeark av flere ulike restebiter jeg fant i skuffene.. tror jeg skal passe på å sjekke at jeg har alt på forhånd neste gang😂 Var det sånn makronmatte av silikon?
blomaden Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2018 8 timer siden, Siv85 skrev: Var det sånn makronmatte av silikon? Ja
Pal Fungi Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, blomaden skrev: Ja Jeg også har en sånn, men synes den er ganske håpløs.. Ting henger seg jo fast i den og blir ødelagt når man prøver å løsne det 😕
Little Pony Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 Hvordan oppbevarer du makronene, og hvor lenge varer de?
blomaden Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, Siv85 skrev: Jeg også har en sånn, men synes den er ganske håpløs.. Ting henger seg jo fast i den og blir ødelagt når man prøver å løsne det 😕 Ja den er helt ubrukelig. Men jeg bruker den under bakepapir når jeg lager makroner, så har jeg en mal på hvor store jeg skal ha de 1 time siden, Little Pony skrev: Hvordan oppbevarer du makronene, og hvor lenge varer de? Har de en kakeboks i skapet, aner ikke hvor lenge de varer eller noe, første gangen jeg lager det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå