AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Jeg har opplevd dette en gang av en eldre nabo. Han sa det på en forsiktig og humoristisk måte, så jeg tok det pent og lo det bort. Dette kan være en «problemstilling» for oss som aldri fikk den flate magen tilbake etter svangerskap/ flere avangerskap. I det siste har jeg gått opp noen kilo, og disse går rett til magen. Jeg bør vel ta hintet og jobbe mer med kosthold og trening. Har litt noia for at folk i omgangskretsen skal tro det er en liten til på vei nå, så jeg holder inn magen 🙈 Anonymkode: fedd0...fa3
Hulderen Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Ja, det har jeg. Jeg har eplefasong, så når jeg legger på meg, så vises det først på magen. Jeg kan ha slanke lår og rumpe, men skikkelig bilring rundt magen. Så det er nok ikke så rart at venner og kolegaer har trodd at det har vært noe på gang når jeg har gått opp 5-10 kg i løpet av et halvår. Men det har vært ekstra sårt å få de spørsmålene siden jeg er ufrivillig barnløs. Endret 2. desember 2018 av Hulderen 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Ja, ukentlig hele livet fra jeg var rundt 12. Har ei venninne som opplever det samme. Anonymkode: f3b67...54e 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Fått spørsmålet to ganger. Ene gangen var jeg veldig oppblåst og med trange klær. Andre gangen hadde jeg lagt på meg ca 5 kg, gikk med løs genser og hun visste at vi prøvde. Anonymkode: d4303...b5e
wintergirl Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Ingen har spurt meg, men når magen min har vært på de mest oppblåste dagene så ville de ha trodd meg hvis jeg sa at jeg var 3-4mnd på vei. For jeg har sett gravid ut noen ganger. Men det skjuler jeg selvsagt med litt løsere klær 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Ja, en gang men det var to av 6åringene i 1.klassen jeg hadde den gangen, de kom og klappet meg på (den ganske flate) magen min og lurte på de kunne få synge for babyen😂 Det viste seg at det var dagens greie blant jentene på trinnet, for de andre lærerne (to kvinner og en mann) hadde også fått det spørsmålet🙊 Årsaken var at en SFO-ansatt hadde fortalt at hun var gravid på morgen-sfoen og da hadde de sunget for henne og bebisen. Anonymkode: 957a4...c1a 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Ja, en gang av en bekjent som tydeligvis syns det er rart at jeg av og til går ut uten å drikke alkohol. Han klappet meg på den flate magen min og sa "gratulerer" (i fullt alvor). Enkelte eier ikke sosial takt. Anonymkode: 2afc2...f45 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, en gang men det var to av 6åringene i 1.klassen jeg hadde den gangen, de kom og klappet meg på (den ganske flate) magen min og lurte på de kunne få synge for babyen😂 Det viste seg at det var dagens greie blant jentene på trinnet, for de andre lærerne (to kvinner og en mann) hadde også fått det spørsmålet🙊 Årsaken var at en SFO-ansatt hadde fortalt at hun var gravid på morgen-sfoen og da hadde de sunget for henne og bebisen. Anonymkode: 957a4...c1a Luksusproblem når magen er flat 😀 Litt verre med oss tjukkaser med tydelig flesk på magen, si 🙈 Anonymkode: fedd0...fa3 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 Fikk spørsmålet da jeg var 20 og jobbet i butikk. Var slank med flat mage. Kunden var en litt spesiell fyr som gikk mye rundt å pratet med jenter som jobbet i butikk Anonymkode: 51504...09e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 Jepp. Jevnlig av barn på jobb (men tar ikke de så seriøst, hehe). Men har også fått av voksne. Fått et par ganger når jeg har brukt sånn tynn ullgenser. Fant fort ut at jeg ikke kunne gå med det ute blant folk iallefall😂 Anonymkode: 2d48f...87c 1
bettsa Skrevet 10. desember 2018 #12 Skrevet 10. desember 2018 På 2.12.2018 den 22.23, AnonymBruker skrev: Ja, en gang av en bekjent som tydeligvis syns det er rart at jeg av og til går ut uten å drikke alkohol. Han klappet meg på den flate magen min og sa "gratulerer" (i fullt alvor). Enkelte eier ikke sosial takt. Anonymkode: 2afc2...f45 Skjønner ikke folk kan si det uten å vite om personen er gravid og da mener jeg at den gravide selv informerer om det. Jeg har blitt tatt for å være gravid flere ganger. Alt jeg spiser havner på magen.
Prøver18 Skrevet 10. desember 2018 #13 Skrevet 10. desember 2018 Ja. av en kollega. Hun sa det så sånn ut da jeg sa nei. Jeg har spisefortyrrelse….
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #14 Skrevet 10. desember 2018 Det har jeg heldigvis aldri blitt spurt om. Anonymkode: e367e...f70
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #15 Skrevet 10. desember 2018 Ja, én gang. Hadde på en lite flatterende topp. Presten gratulerte meg i det hun føk forbi så jeg rakk ikke si noe imot, og så hadde hun delt den gode nyheten med noen andre hun møtte og så gratulerte hun foreldrene mine på facebook. Anonymkode: f55fe...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #16 Skrevet 10. desember 2018 Ja støtt og stadig. Har eplefasong og ikke flat mage. Anonymkode: 20770...f49
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #17 Skrevet 10. desember 2018 Jepp. En massør som trodde det... 😬 Anonymkode: d3e5b...742
blomaden Skrevet 10. desember 2018 #18 Skrevet 10. desember 2018 En gang i 8 klasse. Helsesøster syns jeg glødet sånn og spurte om jeg var gravid 😂 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #19 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, én gang. Hadde på en lite flatterende topp. Presten gratulerte meg i det hun føk forbi så jeg rakk ikke si noe imot, og så hadde hun delt den gode nyheten med noen andre hun møtte og så gratulerte hun foreldrene mine på facebook. Anonymkode: f55fe...dcb Oh dear... Anonymkode: 28a44...609 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #20 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, én gang. Hadde på en lite flatterende topp. Presten gratulerte meg i det hun føk forbi så jeg rakk ikke si noe imot, og så hadde hun delt den gode nyheten med noen andre hun møtte og så gratulerte hun foreldrene mine på facebook. Anonymkode: f55fe...dcb Å nei! Det må ha vært veldig kjipt! Anonymkode: e367e...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå