AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Er det flere her som elsker å få komplimenter for personligheten sin? Det er jo så klart hyggelig å høre at man er pen og sånn. Men når jeg får høre at noen liker måten jeg tenker på, at de blir i godt humør av å være med meg, at jeg er interessant eller at jeg er snill og god, da blir jeg ordentlig glad og jeg setter virkelig pris på å få høre det. Det ytre er liksom ikke noen prestasjon (med mindre man legger veldig mye arbeid inn i utseendet sitt), man er bare født sånn og er stuck med det utseendet man har. Mens personligheten min er noe jeg hele tiden jobber med. Jeg vil være den beste personen jeg kan være, og da betyr det så mye når noen liker personligheten min! Det inspirerer meg til å bli enda bedre. Anonymkode: 706e3...99b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Ja! 😊 Syns det er hyggelig å få gode tilbakemeldinger/komplimenter. Men lar det ikke bety ALT for mye - for det gir makt til eventuelle dårlige tilbakemeldinger også! Det viktigste er at jeg selv vet at jeg virkelig forsøker å være en god utgave av meg selv og at jeg er bra som jeg er! Anonymkode: 5781d...a04
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! 😊 Syns det er hyggelig å få gode tilbakemeldinger/komplimenter. Men lar det ikke bety ALT for mye - for det gir makt til eventuelle dårlige tilbakemeldinger også! Det viktigste er at jeg selv vet at jeg virkelig forsøker å være en god utgave av meg selv og at jeg er bra som jeg er! Anonymkode: 5781d...a04 Det er sant, at man må ikke være så sårbar for andre sine meninger at man tar absolutt alt til seg! Men også kritikk betyr mye for meg. Ikke frekke kommentarer, selvfølgelig. Det bryr jeg meg lite om. Men hvis noen sier «jeg føler at du noen gang ikke hører etter når jeg snakker» eller «jeg liker ikke når du gjør sånn og slik» så tar jeg det alltid til meg og spør meg selv om det er noe jeg kan gjøre annerledes. Hvis jeg kommer frem til at det er bare sånn jeg er og at jeg ikke ønsker å endre på det, så sier jeg det. Hvis jeg kommer frem til at jeg ønsker å forbedre meg på de områdene, så prøver jeg å gjøre det 😊 Men det er veldig godt å få anerkjennelse! Også er det aller viktigste, som du sier, at man er fornøyd med seg selv! Anonymkode: 706e3...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå