Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shppe-guri...
Skrevet

Inspirert av tideligere tråder der det står at LV og Burberry er "ut", da det er er så mye fake på markedet. Hva er da inn??

Selv digger jeg fortsatt mine "ekte" LV vesker, og det er ofte lett og se hva som er kopier og hva som ikke er det. Jeg mener fortsatt at de har sin "status" da. I allefall på endel modeller. Burberry forbinder jeg fortsatt med sure engelske kjærringer, så det vil jeg ikke ha.

Ellers så digger jeg Hermes vesker, og har akkuratt kjøpt meg en til. Også synes jeg Prada har pene, klassiske vesker til jobbbrukl. Ellers så er jeg ikke så opptatt av merkene på veskene, så lenge de ikke er kopier. Har flere vesker som ikke er noe merke som jeg digger, er bare det at jeg synes det er så latterlig å kjøpe fake.

Nå jenter, hvike merker mener dere er Hot nå da???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker best de veskene jeg lager selv jeg.

Helt unike! :wink:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Merker.. Vet ikke. Men du kan vel finne en veske som du selv liker. Forstår ikke det med merkevesker (spesiellt merke-VESKER)., det er som uniform jo :-?

Tro ikke at du bare blir fin fordi du har en spesiell type veske :sjarmor: Funker de bedre?

Men, merker på jeans, klär og andre forbruksvarer kan iblandt ha en funksjon.., men vesker? Synes noen ganger det er litt harry :) En diger, rosa, glinsende Prada liksom.. Äsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...