AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Når jeg har tatt på kjøtt og annen god mat katter og andre dyr liker og jeg tar hånden frem til de så slikker de på fingrene og ikke prøver å spise de opp. De er ganske intelligente da de skjønner det er en del av kroppen vår, men når de kun lukter mat så er det rart de ikke biter ordentlig i fingrene og kun slikker på de. Har det blitt sånn i avl eller er også ville dyr slik? Anonymkode: 5e86e...4b2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Forskning viser at dyr har følelser og empati, de er mer enn instinktmaskiner. Anonymkode: addb3...09b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskning viser at dyr har følelser og empati, de er mer enn instinktmaskiner. Anonymkode: addb3...09b Ja det tror jeg faktisk. Hvilke følelser og empati har forskerene funnet ut at de har? Anonymkode: 5e86e...4b2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Den katten jeg har akuratt nå er det mest intelligente dyret jeg har hatt. Tidligere har jeg hatt både fugler, katter, hester og hunder. Hun forstår ihvertfall 20 ord, og klarer å herme sånn omtrent etter 3 av disse. Sammen med meg bruker hun de kun ordene eller potene for å gjøre seg forstått. Den ene gangen hun var uheldig kloret barnet under lek lå hun å gjemte seg under kjøkkenstolen i flere timer. Hun lå å stirret på han med trillende runde øyne og når hun først kom frem slikket og gnikket seg opp etter ungen hele kvelden. Tror det er mange dyr som klarer mye. Det spørs hvor mye tid vi legger i de, og selvfølgelig hvor mye dyret selv er motivert. Anonymkode: 67495...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå