Gå til innhold

Grisegutter på tur forventer at banken skal betale for besøk på strippeklubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, hvordan er det mulig?? Først svir de av 6-sifret beløp på kortvarig moro, for deretter å tro at banken skal betale for hele greia. Forklaringene er mange, bl.a. at de er svindlet, dopet ned etc..

Vel fortjent, spør du meg!

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Ql468V/krever-pengene-tilbake-fra-banken-etter-strippeklubb-besoek-i-utlandet

:skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 73e13...5c1

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skadefryd er ikke sjarmerende. Men noen burde nok ha tenkt seg litt mer om før de valser inn på div steder. Ihverfall når de i tillegg går alene!? Nå er det vel ikke så grisete å gå på hverken nattklubb eller strippeklubber da, men en bør jo tenke veldig mye lengre i visse situasjoner. 

• Liker 2
Skrevet

Felles for mange av sakene er at mennene ikke husker hva som skjedde, har blackout eller mener de har fått noe i drinken sin. Da sliter de med å gjøre rede for kvelden på en måte som kan ettergås av nemnda, forteller Sverdrup.

Hadde dette vært kvinner som hadde fått puttet noe i drinken sin hadde hele verden stoppet opp av sympati. Men når det skjer "grisegutter" ja da fryder man seg. 

Anonymkode: 486ce...361

• Liker 20
Skrevet

Folk som er litt rutinerte, tar ikke med seg kredittkort på byen i (tidligere) østblokkland, men kontanter på et nivå det er akseptabelt å miste. Blir kredittkortet med, bør det i så fall være et kort med max kredittgrense på 10.000. Da er det begrenset hvor galt det kan gå, økonomisk sett.

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Felles for mange av sakene er at mennene ikke husker hva som skjedde, har blackout eller mener de har fått noe i drinken sin. Da sliter de med å gjøre rede for kvelden på en måte som kan ettergås av nemnda, forteller Sverdrup.

Hadde dette vært kvinner som hadde fått puttet noe i drinken sin hadde hele verden stoppet opp av sympati. Men når det skjer "grisegutter" ja da fryder man seg. 

Det finnes vel knapt menn som har blitt dømt for å putte noe i drinkene på kvinner. Mens det er enormt antall kvinner som hevder å ha blitt neddopet. Så bare tull at samfunnet er noe mer støttende overfor kvinner enn menn.

Når det er sagt tror jeg de færreste menn og kvinner som hevder å ha blitt neddopet faktisk har blitt dopet ned. Er man på et utested er det MYE lettere å finne en mann/kvinne som har drukket seg alt for full enn å prøve å putte noe i drinkene til vedkommende. 

Disse strippebarene trenger jo bare å gi drinker på huset så drikker mennene seg dritings helt uten noe annet enn alkohol. 

Skal man hevde at man har blitt dopet ned så må man få tatt blodprøver. Det holder selvsagt ikke å bare si "jeg drakk alkohol, fikk blackout, men jeg tror ikke jeg drakk nok alkohol til å bli så full". Hvor mye alkohol man tåler varierer på dagsformen, osv  I tillegg så skal det ikke være sånn at man ikke må ta ansvar for hva man har gjort kun fordi man ikke klarte å passe på eget alkoholinntak. 

Anonymkode: b2261...e70

• Liker 6
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes vel knapt menn som har blitt dømt for å putte noe i drinkene på kvinner. Mens det er enormt antall kvinner som hevder å ha blitt neddopet. Så bare tull at samfunnet er noe mer støttende overfor kvinner enn menn.

Når det er sagt tror jeg de færreste menn og kvinner som hevder å ha blitt neddopet faktisk har blitt dopet ned. Er man på et utested er det MYE lettere å finne en mann/kvinne som har drukket seg alt for full enn å prøve å putte noe i drinkene til vedkommende. 

Disse strippebarene trenger jo bare å gi drinker på huset så drikker mennene seg dritings helt uten noe annet enn alkohol. 

Skal man hevde at man har blitt dopet ned så må man få tatt blodprøver. Det holder selvsagt ikke å bare si "jeg drakk alkohol, fikk blackout, men jeg tror ikke jeg drakk nok alkohol til å bli så full". Hvor mye alkohol man tåler varierer på dagsformen, osv  I tillegg så skal det ikke være sånn at man ikke må ta ansvar for hva man har gjort kun fordi man ikke klarte å passe på eget alkoholinntak. 

Så da er ikke en jente å regne som ute av stand til å ta vare på seg selv lengre selv om hun er dritings sålenge hun har sagt ja til sex? Det er bare å kjøre på fordi hun må jo ta ansvar selv?

Anonymkode: 0aed1...16c

• Liker 1
Skrevet

Gutta viste bare at de er mannfolk.

Anonymkode: ddc5d...846

Skrevet
1 hour ago, SoWhat? said:

Skadefryd er ikke sjarmerende.

Dette!

Anonymkode: 7975b...822

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hvordan er det mulig?? Først svir de av 6-sifret beløp på kortvarig moro, for deretter å tro at banken skal betale for hele greia. Forklaringene er mange, bl.a. at de er svindlet, dopet ned etc..

Vel fortjent, spør du meg!

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Ql468V/krever-pengene-tilbake-fra-banken-etter-strippeklubb-besoek-i-utlandet

:skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 73e13...5c1

Like velfortjent som "grisejenter" som kler seg i utfordrene klær, blir dopet ned, svindlet og ranet (eventuelt utnyttet på andre måter de ikke husker)?

• Liker 11
Skrevet

Selv om det er et strippested, skal de ikke forvente å bli neddopet og lurt til betale store summer for ingenting. De har vel funnet frem til et dop som tar hukommelsen og evnen til å gjøre vurderinger. Det er jo i praksis et overgrep og de kan utnyttes fullt og helt så lenge de er dopet. 

Anonymkode: 32800...fb2

• Liker 6
Skrevet

Dette her er jo kjempeenkelt å avgjøre. Bare å vise til journalnotatene fra legevakta, det. De burde holde som bevis. 

Anonymkode: 31905...aab

• Liker 5
Skrevet

Om de mener at utestedet har svindlet dem så får de gå til sak mot det aktuelle utestedet.

Blir for dumt at bankene skal betale regningene til folk bare fordi de ikke husker hvor mye drikkevarer og strippere de kjøpte på ferie i utlandet. Om bankene må ta regningen så velter de den bare over på oss kunder som faktisk tar ansvar for det vi måtte kjøpe også dumme kjøp. 

• Liker 7
Skrevet

Han har alle kvitteringer og det finnes overvåkningsbilder av at han selv bruker kortet. Hvor sannsynlig er det egentlig at han har blitt svindlet i stedet for å bare gjort en dum ting? 

Anonymkode: 2bb8a...93b

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Example skrev:

Like velfortjent som "grisejenter" som kler seg i utfordrene klær, blir dopet ned, svindlet og ranet (eventuelt utnyttet på andre måter de ikke husker)?

Å lol, forskjell å være ut av stand til samtykke pga rus og være ruset og frivillige betale noke. Rart hvor menn alltid skal bagatelliser alvorlig hendels. Hadde kvinner kjøpt drikke i ruset tilstande hadde ho og måtte betale for dette.

Anonymkode: 2f0de...4be

• Liker 7
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du leste saken, eller.....?

Anonymkode: bb7d6...99b

Skrevet

Har absolutt sympati for de som blir dopet ned og svindlet, og føler igrunn også med de som selv har drukket for mye og våkner med tidenes fylleangst. Det gjelder både de i saken over her og de som ender med sex de ikke egentlig ville valgt ellers. 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gjetter på at TS er en mann, som ønsker å dra igang en nettkrangel. Det er ikke moro når folk blir svindlet.

Skrevet

Ikke morro når folk blir svindlet, men dette er i mine øyne mer som nigeriasvindel.. darwinisme i full prakt. 

Drar man på en shady strippeklubb og drar frem kredittkortet..  Man føler seg nok som konge for en kveld. Men, etter den søte kløe...

så, jeg har sympati med dem, men synes ikke at bankene (eller resten av bankkundene) skal betale for morroa. 

Anonymkode: 038b5...f76

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å lol, forskjell å være ut av stand til samtykke pga rus og være ruset og frivillige betale noke. Rart hvor menn alltid skal bagatelliser alvorlig hendels. Hadde kvinner kjøpt drikke i ruset tilstande hadde ho og måtte betale for dette.

Forskjell på å være noe ruset, og være overstadig beruset. Selvforskyldt eller ikke. Det er like lite ok å utnytte folk, enten det er ran eller voldtekt. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ville det vært samme skadefryd om det var kvinner? Neppe..

Anonymkode: b6350...770

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...