Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Min kjære har bedt meg med på romantisk lang-weekend, torsdag til søndag. Jeg synes dette høres vidunderlig ut. Det er vel ikke for tidlig å reise fra en gutt på 1,5 år over 3 netter? Eller hva synes dere? Han skal være hos bestemor og bestefar, som vi er naboer med og ser daglig. han er veldig trygg på de, men har ikke sovet der mere enn 1 natt om gangen før....
Furstina Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Det går nog bra. Är både gutten och besteföräldrar trygga med varandra ska det nog gå bra.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Det går nok bedre for gutten enn for deg Alle foreldre skulle hatt en sånn langweekend i ny og ne, for både barn og foreldre har godt av å være litt fra hverandre. Kos deg masse, for gutten din kommer sikkert til å storkose seg.
Væren Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Dette trenger du ikke å stusse over en gang! Du og din kjære har kjempegodt av det, og ettersom gutten har daglig kontakt med sine besteforeldre, er det bare å reise! De kommer til å kose seg, alle sammen, og han kommer nok til å få full pakke mht. oppfølging! Så kommer du og elsklingen tilbake med nytt overskudd og nypleiet forhold! Det gjør underverker for de fleste! God tur, kos deg - og husk: dårlig samvittighet tjener ingen, så bare NYYYYYYT!!! Hilsen trebarnsmamma som vet hvor godt det gjør!
Furstina Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Vilka härliga svar Madam Felle och Væren kom på att mannen och jag har tackat ja till att åka med på en 24-timmars kryssning till Finland med min idrottsklubb. Det är mest en festresa och inte så mycket kärleksweekend. Jag är redan nu lite orolig för hur det ska gå för sonen och mormor vid första övernattningen. Men det är nog som ni säger - värst för föräldrarna - barn och besteföräldrar klarar nog det galant om de har en vana att träffas. Jag tror både barn och föräldrar mår bra av tid för sig själva emellanåt. Barnen naturligtvis i trygg hand hos någon de väl känner.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Dere får litt avkobling og nyladede batterier, mens han får kos, mat og tørre bleier hos bestemor og bestefar. Bare å reise :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Min datter var 1,5 da jeg reiste til Canada i ti dager! Riktignok var mannen hjemme da. Men det gikk strålende, både for meg og datteren. Ikke vær redd, det går bedre enn du tror! Amber
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Hvis du har betenkligheter hva skal jeg si da? sønnen min er 7 mnd og jeg skal reise bort 4 dager på treningsleir. Nei reis bort og kos deg du, det har du helt sikkert fortjent
Gjest Madeline Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Dra på tur du. Gutten er hos noen du stoler på, så du vet han kommer til å ha det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå