AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Blir så nysgjerrig når jeg leser svarene her. På både alder, kjønn, hva folk driver med/jobber med.....og hvor i landet han/hun bor. Av og til tenker jeg: "han/hun kunne jeg godt tenke meg å bli bedre kjent med" - er det innafor, eller blir det sett på som litt "pushy" å sende pm uoppfordret? Anonymkode: 4dd08...904
blomaden Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Det værste som skjer er jo at de ikke svarer på mld din, så du har jo ingenting å tape! 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: eller blir det sett på som litt "pushy" å sende pm uoppfordret? Ja. Anonymkode: 34be3...f57 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 En hyggelig PM vil jeg tro mange synes er helt greit. Nå er det flere som har fortalt i div. tråder at de har fått seksualiserte meldinger og også dickpiks. Det er langt over streken og bør rapporteres. Anonymkode: 3198e...7f0 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Er nok mange som hadde likt at andre syntes de virker som hyggelige og greie personer. Så lenge man ikke sender melding der man ber om å møtes iRL, så er det nok innafor Anonymkode: 33943...739
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Svarer kun de jeg liker. Anonymkode: 70b3e...a3c
SoWhat? Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Det kommer noen innlegg hvor nysgjerrigheten kan bli vekket, men jeg har aldri følt at jeg ville bli kjent med noen her. Tvert om får jeg si, for dette er et forum hvor det er helt nydelig å være anonym, og hvor andre er. Bare å konsentrere seg om saker og ikke hvem som skriver. Det er kun en bruker jeg kan si jeg "liker" her, men så skiller vedkommende seg ganske radikalt ut også. Og jeg er svak for mennesker som skiller seg ut 😄 ville likevel ikke tenkt på å sende Pm eller bli kjent uansett.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Jeg PM’er en del med noen brukere jeg har fått god kontakt med. Ser ikke noe galt i det.
Gjest theTitanic Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 Jeg kunne egentlig ikke tenkt meg å bli kjent med noen. Ikke for å være kjip, men jeg er ikke supersosial.
Tyrk40 Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 Jeg er Ex-Muslim og mye av det jeg skriver og svarer på (religionstråden) her inne blir plutselig borte/slettet..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 Er veldig glad for anonymfunksjonen, da jeg absolutt ikke vil annet enn å diskutere på nett. Anonymkode: 8b4b3...2a3
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 Det er bare å sende pm til de du føler du kunne passet bra med som nettvenn. Hittil har 3 stk sendt meg pm som jeg enda snakker litt med. Enten får du svar eller så får du ikke svar 🙂
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 Det er det som pleier å være så ok med KG, at det ikke er et kontaktforum. Hvis en liker noen, så si det høyt i en tråd heller enn å sende pm. Jeg svarer ikke på flere forsøk på å oppnå "kontakt". Jeg er ikke interessert i sjekking eller annen nærkontakt.. Anonymkode: f42c4...e9b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #15 Skrevet 2. desember 2018 TS her: Takk for innspill. Tror jeg skal bli litt mer varm i trøya før jeg vurderer å ta kontakt med folk som jeg liker svarene til Får heller se meg om i tråder som handler om å få nye venner (ikke kjærester) Fine søndag til dere alle! 😊 Anonymkode: 4dd08...904 1
Jadzia Skrevet 2. desember 2018 #16 Skrevet 2. desember 2018 Det er bare koselig å få hyggelige pm synes jeg. Og det verste som kan skje er jo at folk ikke svarer. Så hvorfor ikke prøve?
eller Skrevet 2. desember 2018 #17 Skrevet 2. desember 2018 PM som ikke er fra menn i forhold som tar kontakt fordi de er eller vil bli kåte er greit, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå