AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Jeg blir så frustrert. Vi er ett par i 40 årene. Har vært i forhold i 5 år men har det veldig fint .vi har jobbet hele uken men hatt en rolig avslappet helg. Det er søndag , jeg ligger kåt i sengen... Vekker gubben, og han går og runker på badet. Vi har regelmessig sex men aldri morgen sex. Han vet jeg elsker dette og om søndagen er det vel perfekt? Ingen i leiligheten, ingen planer, bare oss to. Han tilfredsstiller ikke behovene mine lenger. Hva gjør jeg. Fortsetter jeg eller finner jeg en ny som gir meg det jeg vil ha? Jeg tenker mye på dette for det skjer oftere og oftere. Syns det er respektløst å runke for det er kjappere, når han vet jeg vil ha sex . Mister mer og mer lysten på denne mannen når det er slik.😫 Anonymkode: 0cada...d9b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Du kan jo prøve å snakke med han, og foreslå at dere prøver ut å være litt mer spontane og ha sex til litt forskjellige tider? Anonymkode: d0ce2...a93 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Uff. Hvor mange tråder om dette er nødvendig? Anonymkode: c9225...11f
Cortado Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Og siden det er søndag i dag så forstår jeg at du er frustrert 🙂 Har du spurt mannen din hvorfor han foretrekker å gjøre dette fremfor å ha sex med deg? Og om han forstår at det er sårende for deg? Tror ikke jeg hadde akseptert dette i lengden... 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Hvordan vet du at han runker på badet? Sier han det? Står du utenfor og lytter? Tørker han ikke opp etter seg? Anonymkode: e66c7...bbe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så frustrert. Vi er ett par i 40 årene. Har vært i forhold i 5 år men har det veldig fint .vi har jobbet hele uken men hatt en rolig avslappet helg. Det er søndag , jeg ligger kåt i sengen... Vekker gubben, og han går og runker på badet. Vi har regelmessig sex men aldri morgen sex. Han vet jeg elsker dette og om søndagen er det vel perfekt? Ingen i leiligheten, ingen planer, bare oss to. Han tilfredsstiller ikke behovene mine lenger. Hva gjør jeg. Fortsetter jeg eller finner jeg en ny som gir meg det jeg vil ha? Jeg tenker mye på dette for det skjer oftere og oftere. Syns det er respektløst å runke for det er kjappere, når han vet jeg vil ha sex . Mister mer og mer lysten på denne mannen når det er slik.😫 Anonymkode: 0cada...d9b Jeg tipper du med ditt sexbehov bare om søndagen har avbetinget han. Snakk med han om hans seksuelle sinuskurve. Kjenner du den og har sex med han oftere så vil du raskt kunne få sex oftere. Husk at menn som har normal seksuell funksjon tømmer seg. Use it or lose it. Damer som ikke skjønner dette graver sin egen seksuelle ensomhetsgrav. Snuoperasjonen trenger en prosjektsjef. Ta kontroll kvinne. Anonymkode: da645...bc2 1
heipådegsann Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Jeg er dessverre litt som mannen din. Sex frister meg ofte ikke, synes ikke det er like godt som å fingre meg selv rett og slett. Tar meg i det og har sex med mannen en del likevel da. Men det er ikke så lett når man er den som mangler lysten på vanlig sex heller.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir så frustrert. Vi er ett par i 40 årene. Har vært i forhold i 5 år men har det veldig fint .vi har jobbet hele uken men hatt en rolig avslappet helg. Det er søndag , jeg ligger kåt i sengen... Vekker gubben, og han går og runker på badet. Vi har regelmessig sex men aldri morgen sex. Han vet jeg elsker dette og om søndagen er det vel perfekt? Ingen i leiligheten, ingen planer, bare oss to. Han tilfredsstiller ikke behovene mine lenger. Hva gjør jeg. Fortsetter jeg eller finner jeg en ny som gir meg det jeg vil ha? Jeg tenker mye på dette for det skjer oftere og oftere. Syns det er respektløst å runke for det er kjappere, når han vet jeg vil ha sex . Mister mer og mer lysten på denne mannen når det er slik.😫 Anonymkode: 0cada...d9b Så problemet ditt er at dere ikke har sex om morgenen? Mange føler av veskebalansen ikke er på topp når man står opp, tørr i munnen og generelt sett lite energi. Du skriver at dere har regelmessig sex men lurer på om du skal dumpe han bare fordi du ikke klarer å fingre deg selv om morgenen.....skjønner ikke hva du tenker med egentlig. Anonymkode: 9f9d5...b47 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 What?! Hadde skjønt det om han pussa tenna eller no- men å gå å runke på dass når du ligger der klar?! Har du snakket med han om det? Da hadde jeg blitt lei meg ... Anonymkode: e390a...bfd
Master1 Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: What?! Hadde skjønt det om han pussa tenna eller no- men å gå å runke på dass når du ligger der klar?! Har du snakket med han om det? Da hadde jeg blitt lei meg ... Anonymkode: e390a...bfd Ser ikke for meg overhodet at jeg hadde giddet å runke om jeg hadde en kåt pike ved med side... Om hun ikke ville jeg skulle runke for Henne da... MAKAN
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #11 Skrevet 15. desember 2018 På 2.12.2018 den 12.20, AnonymBruker skrev: Jeg blir så frustrert. Vi er ett par i 40 årene. Har vært i forhold i 5 år men har det veldig fint .vi har jobbet hele uken men hatt en rolig avslappet helg. Det er søndag , jeg ligger kåt i sengen... Vekker gubben, og han går og runker på badet. Vi har regelmessig sex men aldri morgen sex. Han vet jeg elsker dette og om søndagen er det vel perfekt? Ingen i leiligheten, ingen planer, bare oss to. Han tilfredsstiller ikke behovene mine lenger. Hva gjør jeg. Fortsetter jeg eller finner jeg en ny som gir meg det jeg vil ha? Jeg tenker mye på dette for det skjer oftere og oftere. Syns det er respektløst å runke for det er kjappere, når han vet jeg vil ha sex . Mister mer og mer lysten på denne mannen når det er slik.😫 Anonymkode: 0cada...d9b Skulle ha byttet partnere vi da, slik har jeg det også, men jeg vil heller ha sex, enn å runke Anonymkode: 1d7e3...a07
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #12 Skrevet 15. desember 2018 På 2.12.2018 den 12.20, AnonymBruker skrev: Jeg blir så frustrert. Vi er ett par i 40 årene. Har vært i forhold i 5 år men har det veldig fint .vi har jobbet hele uken men hatt en rolig avslappet helg. Det er søndag , jeg ligger kåt i sengen... Vekker gubben, og han går og runker på badet. Vi har regelmessig sex men aldri morgen sex. Han vet jeg elsker dette og om søndagen er det vel perfekt? Ingen i leiligheten, ingen planer, bare oss to. Han tilfredsstiller ikke behovene mine lenger. Hva gjør jeg. Fortsetter jeg eller finner jeg en ny som gir meg det jeg vil ha? Jeg tenker mye på dette for det skjer oftere og oftere. Syns det er respektløst å runke for det er kjappere, når han vet jeg vil ha sex . Mister mer og mer lysten på denne mannen når det er slik.😫 Anonymkode: 0cada...d9b At en person i førtiårene har så problemer med rettskriving finner jeg helt hysterisk 🙂 Anonymkode: d97d2...438 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #13 Skrevet 15. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: At en person i førtiårene har så problemer med rettskriving finner jeg helt hysterisk 🙂 Anonymkode: d97d2...438 Hysterisk hva... hysterisk morsomt? Du bør kanskje feie for egen dør? Anonymkode: 9f9d5...b47 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #14 Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hysterisk hva... hysterisk morsomt? Du bør kanskje feie for egen dør? Anonymkode: 9f9d5...b47 Hvorfor? Anonymkode: d97d2...438
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor? Anonymkode: d97d2...438 Fordi du bruker ordet hysterisk feil. Anonymkode: 9f9d5...b47 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. desember 2018 #16 Skrevet 15. desember 2018 (endret) På 2.12.2018 den 11.20, AnonymBruker skrev: Jeg blir så frustrert. Vi er ett par i 40 årene. Har vært i forhold i 5 år men har det veldig fint .vi har jobbet hele uken men hatt en rolig avslappet helg. Det er søndag , jeg ligger kåt i sengen... Vekker gubben, og han går og runker på badet. Vi har regelmessig sex men aldri morgen sex. Han vet jeg elsker dette og om søndagen er det vel perfekt? Ingen i leiligheten, ingen planer, bare oss to. Han tilfredsstiller ikke behovene mine lenger. Hva gjør jeg. Fortsetter jeg eller finner jeg en ny som gir meg det jeg vil ha? Jeg tenker mye på dette for det skjer oftere og oftere. Syns det er respektløst å runke for det er kjappere, når han vet jeg vil ha sex . Mister mer og mer lysten på denne mannen når det er slik.😫 Anonymkode: 0cada...d9b Respektløst av han å gå på badet å runke når han vet du vil ha sex . Fortsetter jeg eller finner jeg meg en ny ? Ærlig talt ! Ser du ikkje større utfordringer i parforholdet en dette , så bør du selvsagt avsluttet forholdet . Endret 15. desember 2018 av Anonym Bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå