Gå til innhold

Hvordan gjerne oppkastlukt i hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster var på julebord i går og ble kanon dritings og spydde på badegulvet. Selv om det er vasket og desinfisert så lukter det tydelig oppkast i flere rom :( har luftet en stund nå uten resultat :( Parfyme tåler jeg ikke så kan ikke spraye med det og vi har ikke luftfrisker..selger de kanskje dette på brustadbuene?

tips mottas med stor takk

Anonymkode: 8277a...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå fjerne og ikke gjerne i overskrift

Skrevet

Vaske gulvet med eddik? Sette ut kaffepulver i de rammede rommene? Det trekker til seg mye lukt. Også lufte, da. Mye.  

Anonymkode: e3473...a4b

Skrevet

Brenn det ned. Bygg nytt.

Anonymkode: 13631...283

Skrevet

Vask med salmiakk og ettervask med edikk.

Anonymkode: 99432...c10

Skrevet

Sett frem en skål med eddik. Vask med noe som inneholder sitrus. 

Anonymkode: 1a921...d52

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min søster var på julebord i går og ble kanon dritings og spydde på badegulvet. Selv om det er vasket og desinfisert så lukter det tydelig oppkast i flere rom :( har luftet en stund nå uten resultat :( Parfyme tåler jeg ikke så kan ikke spraye med det og vi har ikke luftfrisker..selger de kanskje dette på brustadbuene?

tips mottas med stor takk

Oppkast på fliser/fuger får du ikke bort uansett hva du gjør. Det må bare dunste bort når skaden først har skjedd. Ingen hensikt å skade fugene med kjemikalier ror å p4øve å døyve lukten. 

Anonymkode: 8e032...99b

Skrevet

Sett inn en skål med eddik. Det gjorde jeg når en ukastrert fosterkatt markerte oppover veggen her. Fikk vasket det, men lukta sitter så grusomt i. 

Anonymkode: 88980...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...