Gå til innhold

Jeg kjeder meg. Kaster bort livet. Dårlig samvittighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva burde du gjort nå som du ikke gjør? 

Burde trent, ryddet, studert, jobbet mer etc etc. 

er sliten og demotivert. Har lyst til å gjøre noe helt annet men klarer ikke løsrive meg. 

Så kjeder meg i stedet. 

Flere som kjeder seg? 

Anonymkode: 446a4...59b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke jobber eller studere så er det ikke rart du kjeder deg.  Her er det ikke mye tid til å kjede seg. Fulltidsjobb og 2 små barn så skjer det noe hele tiden. Nå som det ene barnet sover er jeg på kg.

Anonymkode: b23e7...7be

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke jobber eller studere så er det ikke rart du kjeder deg.  Her er det ikke mye tid til å kjede seg. Fulltidsjobb og 2 små barn så skjer det noe hele tiden. Nå som det ene barnet sover er jeg på kg.

Anonymkode: b23e7...7be

Kan fint kjede seg m jobb og studier. Og ikke minst m familie. At du «må» gjøre ting betyr ikke at du har det gøy? 

Jeg har jobbet i helgen og har skole i morgen. 

Føler jeg burde trent nå, Evt ryddet, lest, etc men orker ikke fordi jeg mangler motivasjon fordi livet kjennes som kjedelige plikter. 

De som lever ut sitt potensiele er virkelig heldige (sikkert vel fortjent stort sett og). 

• Liker 1
Skrevet

Atten år, null venner og beskjente utenom nær familie og ansatte i barnehagen jeg er lærling i. Kjenner at ting sakte blir bedre og at jeg er i ferd med å endelig få utvikle meg til en god person, takket være tiden jeg har som lærling i barnehagen. Folka der er bare herlige. Sliter med stress og stiller for høye forventinger ti meg selv, som bare min mamma kjenner til. Min to år yngre søster vet riktig noe om det, men dette er ingenting jeg vil byrde henne med. Jeg hadde et sammenbrudd på torsdag. Begynte å gråte helt plutselig. Vet ikke om det var stress på grunn av alt av oppgaver jeg stadig tenker på, men strikkene som jeg har begynt med (regulering) hadde iallfall en rolle i det. Det er dritt vondt!

Men nei, hvis du kjeder deg, bare begynn å se alt av tv-serier og filmer. Jeg vil også anbefale å se animes og lese manga. Og vet du ikke hva det er, men søker det opp, er du i ferd med å åpne en ny verden. 

Skrevet
6 minutter siden, Krølle-frøkna skrev:

Atten år, null venner og beskjente utenom nær familie og ansatte i barnehagen jeg er lærling i. Kjenner at ting sakte blir bedre og at jeg er i ferd med å endelig få utvikle meg til en god person, takket være tiden jeg har som lærling i barnehagen. Folka der er bare herlige. Sliter med stress og stiller for høye forventinger ti meg selv, som bare min mamma kjenner til. Min to år yngre søster vet riktig noe om det, men dette er ingenting jeg vil byrde henne med. Jeg hadde et sammenbrudd på torsdag. Begynte å gråte helt plutselig. Vet ikke om det var stress på grunn av alt av oppgaver jeg stadig tenker på, men strikkene som jeg har begynt med (regulering) hadde iallfall en rolle i det. Det er dritt vondt!

Men nei, hvis du kjeder deg, bare begynn å se alt av tv-serier og filmer. Jeg vil også anbefale å se animes og lese manga. Og vet du ikke hva det er, men søker det opp, er du i ferd med å åpne en ny verden. 

Takk :) men jeg vil ikke «kaste bort» tiden m å se mere serier. 

Synes det er kjedelig det og 

Skrevet

Det samme. Men jeg pleier å nekte meg selv data og mobil når det blir for gale. Annet syssel gir meg gjerne mer.. Som å tegne/male/fargelegge og høre på musikk. Når man ikke har mobil og data oppe hele tiden blir man gjerne rastløs nok til å finne på noe også.

Anonymkode: dd699...6cb

Skrevet

99,9% av tiden brukt på dette forumet burde jeg brukt på andre ting. 

Anonymkode: 7546b...9cb

Skrevet
På 2.12.2018 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Hva burde du gjort nå som du ikke gjør? 

Burde ikke trent, ryddet, studert, jobbet mer etc etc. 

er sliten og demotivert. Har lyst til å slappe av på sofaen med filmer/serier og lade batteriene og få opp gnisten igjen

Så kjeder meg i stedet. Så gjør noe gøy som ikke krever tonnevis med motivasjon.

Flere som kjeder seg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...