Saga Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Av en eller annen grunn er kontoen min "limited". For å åpne kontoen min må jeg sende en fax som inneholder: - Proof of address Utility Bill (noe jeg må ha fått via brev) "Please ensure that you received the document by mail; we cannot accept copies of online billing statements. In addition, mobile phone bills cannot be accepted. Unless specified otherwise, the name and address on your document must correspond with the information registered on your PayPal account. What qualifies as an acceptable bank account statement? Please fax to us a recent bank account statement that you received by mail for the bank account(s) specified. Your name, account number, and the street address registered with PayPal should be clearly visible on the statement. We cannot accept copies of online bank statements. What qualifies as an acceptable credit card statement? Please fax to us a recent credit card statement that you received by mail for the credit card(s) specified. Your name, account number, and the billing address registered with PayPal should be clearly visible on the statement. We cannot accept copies of online credit card statements." Hjelp!!
Gjest Betty Boop Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Det høres ut som en scam, spør du meg! Finnes det ikke kontaktinfo på PayPal sine sider så du kan maile de og spørre om det er de som har sendt den ut?
Saga Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2005 Det er ikke på mail jeg har fått. Det er på siden til paypal. Får ikke sendt penger før jeg sender fax'en. Og jeg har notert at $100 har gått fra kontoen min til en person jeg ikke vet hvem er. Hmm.. Det står at grunnen til at jeg må oppgi alt dette er pga at de vil forsikre seg om at ikke noen har benyttet kontoen min den 28.03 (da de pengene gikk ut, som jeg ikke vet hvem gikk til). Men det jeg ikke forstår er, hva er det jeg skal faxe?
Gjest onyx, i.i. Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Skjønner det sånn at du skal fakse en original kontoutskrift fra banken din, samt ev. en utskrift for kortet ditt. Hvis du ikke bruker nettbank får du en i posten hver mnd. Bruker du nettbank tror jeg du faktisk må gå i banken og be dem skrive ut en for deg. Obs. viktig at dokumentet inneholder navn, adresse og kontonummer som stemmer overens med de opplysningene paypal har fått.
Orthia Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Har du fått en mail med peker til paypals sider? Slike koblinger kan nemlig være falske, og vise til kopisider som til forveksling er lik paypal sine. Jeg ville vært veldig forsiktig med å oppgi slik informasjon som etterspørres. Da jeg skulle utvide min limit på papypal, ble det gjort på en helt annen måte.
Saga Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2005 Nei, det var når jeg logget inn på paypal sin side. Jeg har tatt kopi av VISA kortet mitt. Vi får se hva de sier. Takk for råd!
Saga Skrevet 5. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2005 Sendte fax med adressen min i ren format og kopi av VISA kortet mitt. Har fått refundert beløpet som ble trukket fra kontoen min og kontoen er åpnet! Skal definitivt fortsette å bruke ebay. :-)
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Har hørt at det er nesten umulig å bli "verified" hvis man ikke bor i USA. Kanskje du er det nå
Saga Skrevet 6. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2005 Det har jeg vært i 4 år. Gjorde bare det paypal ba meg om. Ble litt stressa når kontoen min ble sperret, men nå ser jeg jo at de er seriøse. Jeg er for min del helt avhengig av ebay.. 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå