AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Prøver her, som er litt i villrede :S for å ta hele tidslinjen: fjernet spiral 13 november. Har ikke hatt mens på spiral, så usikker på når syklusen min er. Begynte teste for eggløsning samme dag, og ikke fått positiv utslag før 24, 25 og 26 november. Fikk ikke testet 27 og 28, men testet 29 som var negativ. Antatt eggløsning mellom 26 og 28 november. sex den 25 nov med utløsning. Nå i går (1. Des) fikk jeg plutselig blødninger som har vedvart hittil. Ikke kraftig mensstrøm, men brunlig utflod. kan dette være en festeblødning så tidlig?! Anonymkode: a751e...dfc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Hørtes ikke ut som det Anonymkode: ec814...26e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Høres ut som bortfallsblødning etter prevensjonsslutt Anonymkode: 7b007...5f8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Synes bortfallsblødning 18 dager etter uttak høres lenge ut.. og ved spiral bruker en ofte komme rett inn i normal syklus? Anonymkode: a751e...dfc 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes bortfallsblødning 18 dager etter uttak høres lenge ut.. og ved spiral bruker en ofte komme rett inn i normal syklus? Anonymkode: a751e...dfc 18 dager etter uttak er absolutt ikke lenge. 3 uker etter uttak av spiral er faktisk ekstremt vanlig. Det har jeg selv opplevd, begge gangene jeg har tatt ut hormonspiral, for regner med det er det du har hatt? Kan jo for all del være en Festeblødning du har hatt også, Ts. Men, du bør nok heller belage deg på at det en bortfallsblødning/begynnende menstruasjon/spotting. Det er helt normalt, og kommer av hormonendringer, og det er jo selvsagt positivt, for det betyr jo at noe skjer. Anonymkode: 7b007...5f8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: 18 dager etter uttak er absolutt ikke lenge. 3 uker etter uttak av spiral er faktisk ekstremt vanlig. Det har jeg selv opplevd, begge gangene jeg har tatt ut hormonspiral, for regner med det er det du har hatt? Kan jo for all del være en Festeblødning du har hatt også, Ts. Men, du bør nok heller belage deg på at det en bortfallsblødning/begynnende menstruasjon/spotting. Det er helt normalt, og kommer av hormonendringer, og det er jo selvsagt positivt, for det betyr jo at noe skjer. Anonymkode: 7b007...5f8 Ok, det er første gang som prøver, så kjenner ikke til hvordan syklus etc fungerer etter prevensjonsstopp ved en bortfallsblødning, skal 1.dagen regnes som dag 1 i syklusen? Eller vil det komme en ny mens til "normal" tid? Anonymkode: a751e...dfc
Bokdamen Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, det er første gang som prøver, så kjenner ikke til hvordan syklus etc fungerer etter prevensjonsstopp ved en bortfallsblødning, skal 1.dagen regnes som dag 1 i syklusen? Eller vil det komme en ny mens til "normal" tid? Anonymkode: a751e...dfc Jeg tok ut spiralen i oktober, har ikke hatt blødning underveis. Fikk en liten blødning samme uken og så kom mensen små tre uker etter det. Har ikke fått neste menstruasjon (håper selvfølgelig den ikke kommer), så kan ikke si noe om syklusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå