Gå til innhold

Fra chubby til trent? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har før/etter bilder? Legger ved et før bilde, vil ha mer definerte magemuskler samt rumpe og lår. Satser på styrke og bør vel kutte drastisk i karbohydrater. Bør jeg kansje gå ned i vekt først? Litt usikker på vekt, men kanskje 55-57 kilo.. 

IMG_20181202_112527.jpg

Anonymkode: 0d7f7...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kalle deg "chubby" er kanskje å dra den litt langt?

Anonymkode: 0bac9...dd2

• Liker 26
Skrevet

Supert utgangspunkt det der. Trenger absolutt ikke gå ned i vekt. Trenger ikke kutte ut karbohydrater: karbohydrater er super bensin for å kunne trene optimalt. 

Anonymkode: 6ee45...b39

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å kalle deg "chubby" er kanskje å dra den litt langt?

Anonymkode: 0bac9...dd2

Har en god fettpute på magen, så er litt lubben ja. Men kan takke meg selv for det, dårlig kost og inaktivitet har skylda. Var mer aktiv før, så skal skjerpe meg😊 Gleder meg til ny treningsuke! 

Skrevet

Her må det nok jobbes mest med psyken og selvbildet. Tren styrke skikkelig 2-3 ganger i uken med program bygd opp rundt baseøvelsene så skjer det mye med kroppen etterhvert. Spise mat må du, spise ordentlig mat. Dropp alt utenom maten, ikke spis godteri eller søtsaker. Ren mat.

Anonymkode: cae4f...a5e

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her må det nok jobbes mest med psyken og selvbildet. Tren styrke skikkelig 2-3 ganger i uken med program bygd opp rundt baseøvelsene så skjer det mye med kroppen etterhvert. Spise mat må du, spise ordentlig mat. Dropp alt utenom maten, ikke spis godteri eller søtsaker. Ren mat.

Anonymkode: cae4f...a5e

Det siste du skriver vet jeg jo. Men psyken? Unnskyld meg, tror den er fin. 

Skrevet

Wow..at du kaller deg selv for lubben når du har så fin kropp, tighgap og hele pakka er beyond me. 

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller deg selv chubby

Anonymkode: fb846...263

• Liker 7
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller deg selv chubby

Anonymkode: fb846...263

Jepp. Og? Vi har vel alle forskjellig syn på lubben. Altså ekstra fett som ikke bør være der. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Og? Vi har vel alle forskjellig syn på lubben. Altså ekstra fett som ikke bør være der. 

Du er ikke chubby, mer hva man ville kalt thin-fat. Altså, du er utrent og ikke spesielt bedre trent enn en fet person, til tross for mye lavere fettprosent. 

Du bør ikke slanke deg først og så trene. Du bør starte å trene med det samme, så vil du oppnå resultater mye fortere. 

Anonymkode: c0805...5b3

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet
På 2.12.2018 den 11.37, AnonymBruker skrev:

så er litt lubben ja.

eh, nei det er du ikke.

Skrevet
16 timer siden, Butternut skrev:

Wow..at du kaller deg selv for lubben når du har så fin kropp, tighgap og hele pakka er beyond me. 

Med mindre hun står med bena samlet, så er ikke det thighgap. 

Men at det der er «chubby» er galskap for det der er slank. 

Hun her er «chubby», TS:

D1089_158_214_1200.jpg

Anonymkode: 14a2e...29f

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre hun står med bena samlet, så er ikke det thighgap. 

Men at det der er «chubby» er galskap for det der er slank. 

Hun her er «chubby», TS:

D1089_158_214_1200.jpg

Anonymkode: 14a2e...29f

Jeg synes det der er feit. Chubby regnes som å være i det øvre siktet når det kommer til normalvekt og gjerne ha lite muskeldefinisjon. 

(synes forøvrig at ts ikke er chubby heller)

Anonymkode: 0f87c...e82

• Liker 2
Skrevet

Rapporterer denne jeg, for hvis unge sårbare mennesker ser dette og tenker det er bred enighet om at dette er en lubben kropp, kan det være direkte skadelig. 

Ok, så har du en minimal pute på magen. Det er kvinnelig. Vi er ikke skapt for å være ripped uten massiv innsats. Du må gjerne legge inn den innsatsen, for all del, men da er det det som er det unormale, ikke utgangspunktet ditt.

• Liker 17
Skrevet

Kvinner samler fett nederst på magen for beskyte eit potensielt barn. Du er vell ikkje lubben men vil du bli meir definert må du spise. Veldig vanskelig å bygge muskler om du ligger i kalori underskudd 

Anonymkode: facd0...f94

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
19 minutter siden, domimik skrev:

Rapporterer denne jeg, for hvis unge sårbare mennesker ser dette og tenker det er bred enighet om at dette er en lubben kropp, kan det være direkte skadelig. 

Er det noen som har svart i denne tråden som har vært enig med TS I'm at hun er lubben?

Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen kan se om ts er lubben eller ikke på det uklare bildet?

Anonymkode: 09aee...749

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner samler fett nederst på magen for beskyte eit potensielt barn. Du er vell ikkje lubben men vil du bli meir definert må du spise. Veldig vanskelig å bygge muskler om du ligger i kalori underskudd 

Anonymkode: facd0...f94

Har født 2 barn selv ja. Trene har jeg begynt med. 

Skrevet
På 2.12.2018 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Da hadde du ikke ansett deg selv som chubby. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor høy er du? Du er ikke chubby:) 

Anonymkode: c6d92...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...